ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر موبایل جدید کمپانی Ulefone فاقد حاشیه است؛ با Future آشنا شوید

شرکت چینی Ulefone را کمتر کسی در خارج از این کشور می شناسد اما همین کمپانی کوچک در سال های اخیر اسمارت فون های قابل توجهی همانند Be One و Be Touch 2 عرضه نموده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت چینی Ulefone را کمتر کسی در خارج از این کشور می شناسد اما همین کمپانی کوچک در سال های اخیر اسمارت فون های قابل توجهی همانند Be One و Be Touch 2 عرضه نموده است که علاقه مندان خاص خود را دارند. در همین راستا، امروز خبری مبنی بر تولید یک موبایل جدید توسط این برند منتشر شده که گفته می شود نمایشگر آن هیچ حاشیه ای نخواهد داشت و می توانید با آن تماشای تصاویر بی مرز را تجربه نمائید.

تلفن هوشمند مذکور، Ulefone Future نام دارد و خود شرکت یاد شده به صورت رسمی به معرفی آن پرداخته است. همچنین گفته شده که عرضه این محصول که جزو موبایل های میان رده محسوب می گردد، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

در مورد مشخصات «فیوچر» باید گفت که از جنس آلومینیم-منیزیوم ساخته شده و بدنه یکپارچه دارد. صفحه نمایش آن نیز 5.5 اینچی فول اچ دی از نوع In-Cell LTPS است که یک لایه شیشه گوریلا گلس نیز روی آن کار شده . از دیگر ویژگی های آن می توان به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی،چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی Helio P10 مدیا تک، پردازنده گرافیکی Mali-T720، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی (حسگر s5k3p3 سامسونگ و گشودگی دهانه لنز f/2.0)، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

بعلاوه، این دیوایس به امکاناتی همانند شارژ سریع (شارژر 9V/2A)، پورت Type-C USB در بخش پائینی دستگاه، اسکنر تشخیص اثر انگشت با بازه شناسائی 0.1 تا 0.5 ثانیه، نسخه 6.0 اندروید و پشتیبانی از دو سیم کارت (میکرو و نانو) نیز مجهز است.

این تلفن هوشمند در اندازه 151.5×73.5×8.6 میلی متری و وزن 185 گرمی و با پشتیبانی از فناوری 4G LTE عرضه می گردد. رنگ های آن نیز شامل خاکستری فضائی و طلایی است اما هنوز معلوم نیست با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

Ulefone-Future_1-w600

Ulefone-Future_2-w600

Ulefone-Future_3-w600

Ulefone-Future_4-w600

Ulefone-Future_5-w600

Ulefone-Future_6-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خطوط انتن پشت كه اپل صد در صد
    از جلو هم حاشيه بالا و پايين باز اپل
    انگار برداشته باشيد آيفون و بدون حاشيه كنار نمايشگر بكنيد
    در ضمن اين نابغه ها نگشتند چطوري وقتي دستت ميخوره به لبه نمايشگر بايد باهاش كار كرد ؟!

  • Fantom 7
    Fantom 7 | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مثل این میمونه که HUAWEI P8 رو بدون حاشیه نمایشگر ببینی.
    چرا شرکتا همچین میکنن درسته خودم طرفدار هوآوی هستم ولی از هوآوی تغلید کردن نداره دیگه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی