ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Pico هدست واقعیت مجازی و اندرویدی Neo را معرفی کرد

بعد از عرضه هدست واقعیت مجازی Gear VR از سوی سامسونگ و معرفی هدست هایی دیگر از سوی برندهایی چون ال جی، حالا نوبت به Pico رسیده تا واقعیت مجازی را در حوزه موبایل گیمینگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

بعد از عرضه هدست واقعیت مجازی Gear VR از سوی سامسونگ و معرفی هدست هایی دیگر از سوی برندهایی چون ال جی، حالا نوبت به Pico رسیده تا واقعیت مجازی را در حوزه موبایل گیمینگ بهبود ببخشد. هدست جدید این کمپانی که Pico Neo نامیده می شود، به طور کامل از اتصال به سخت افزاری دیگر بی نیاز بوده و تمام مشخصات سخت افزاری لازم را در خود جای داده است.

هدست Neo از پردازنده اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی Adreno 530، حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که برای عناوین موبایل، سخت افزاری مناسب به شمار می رود. هدست Neo از کارت های میکرو SD هم پشتیبانی می کند و از لحاظ فضای داخلی، نیازی به نگرانی نیست.

هدست واقعیت مجازی Pico علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث 4.1 و WiFi 802.11ac، از کنترلری به همراه دکمه های فیزیکی و تاچ پد (شبیه به پلی استیشن ویتای سونی) بهره می برد که ظاهر آن، تا حد زیادی یادآور کنترلر کنسول نوستالژیک SNES است. علاوه بر این می توان کنترلر را به وسیله کابل USB C به هدست متصل کرد.

orangehead copy

هدست جدید Pico به پنل 3.8 اینچی AMOLED با میدان دید 102 درجه ای مجهز است. یکی از ویژگی های برجسته هدست مورد اشاره، قابلیت اتصال آن به پی سی یا دستگاه های دیگر است که برخی مخاطبان را از خرید کنترلر بی نیاز می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه هم از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی خواهد کرد که برای چنین دستگاهی امری ضروری به حساب می آید.

کمپانی سازنده اعلام کرده که هدست Neo حدودا 550 دلار قیمت خواهد داشت و در صورت تمایل، می توان نسخه بدون کنترلر آن را با قیمت 300 دلار تهیه کرد. ضمنا تاریخ انتشار هدست نیز کماکان نامشخص باقی مانده.

هدست Neo در حالی برچست قیمت 550 دلار را حمل می کند که هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت، با سخت افزار به مراتب قدرتمندتر خود 600 دلار قیمت گذاری شده. در همین حال هدست پلی استیشن هم تنها 400 دلار قیمت داشته و البته با تمام واحدهای پلی استیشن 4 موجود در بازار سازگاری کامل دارد. حال باید منتظر ماند و دید که با این اوصاف، کسی حاضر به پرداخت 550 دلار بابت هدستی که روی گیمینگ موبایل متمرکز است می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی