ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان مکالمه گروهی تا سقف 50 نفر به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اضافه شد

فیسبوک به تازگی اعلام کرده که طی بیست و چهار ساعت آینده، قابلیت مکالمه گروهی تا سقف 50 نفر به طور همزمان را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه می کند. به گفته دیوید مارکوس، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

فیسبوک به تازگی اعلام کرده که طی بیست و چهار ساعت آینده، قابلیت مکالمه گروهی تا سقف 50 نفر به طور همزمان را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه می کند. به گفته دیوید مارکوس، رئیس فیسبوک مسنجر، این قابلیت به محض اضافه شدن به نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن از طریق یک آیکن تلفن در قسمت چت های گروهی قابل دسترسی خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که منظور از مکالمات گروهی،‌ تماس های صوتی است و قابلیت ویدئو چت در مسنجر کماکان به مکالمات یک به یک محدود مانده است. اپلیکیشن مسنجر با داشتن بیش از 900 میلیون کاربر فعال در ماه در حال حاضر یکی از موفق ترین محصولات تاریخ فیسبوک به حساب می آید. غول شبکه های اجتماعی نیز با توجه ویژه ای به این موضوع، هر هفته امکانات جدیدی به این سرویس اضافه می کند.

از جمله اقدامات اخیر فیسبوک برای ارتقای مسنجر می توان به ایجاد سیستم ارسال و دریافت پول میان کاربران، ساخت مینی گیم های بسکتبال و شطرنج و همچنین اضافه کردن چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی به این پلتفرم اشاره نمود که مجموعه این عوامل می توانند برای کمپانی به شدت سودآور و درآمدزا باشند.

تمامی قابلیت هایی که گفتیم با این هدف اضافه شده اند تا فیسبوک مسنجر، فراتر از یک اپلیکیشن پیام رسان معمولی برای کاربرانش باشد و بتواند با بکارگیری آنها از پس وظایفی که اپ های مستقل انجام می دهند در اکوسیستم خودی برآید.

با برخورداری از قابلیت مکالمه گروهی، مسنجر حالا قدرتمندتر از گذشته شده، با این حال راه درازی باید طی کند تا قادر به رقابت با بزرگانی همچون اسکایپ مایکروسافت و هنگ آوتز گوگل در حوزه تماس های ویدئویی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی