ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن مترجم مایکروسافت حالا می تواند نوشته های درون تصاویر را هم ترجمه کند

از امروز دیگر مترجم گوگل تنها سرویسی نیست که از ترجمه نوشته های حک شده درون تصاویر پشتیبانی می کند. مایکروسافت امروز با انتشار یک بروزرسانی، قابلیت مذکور را به اپلیکیشن مترجم اختصاصی خود اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

از امروز دیگر مترجم گوگل تنها سرویسی نیست که از ترجمه نوشته های حک شده درون تصاویر پشتیبانی می کند. مایکروسافت امروز با انتشار یک بروزرسانی، قابلیت مذکور را به اپلیکیشن مترجم اختصاصی خود اضافه کرده تا از این پس رقابت جدی تری را میان کمپانی ردموندی و غول موتورهای جستجو در حوزه اپلیکیشن های مترجم شاهد باشیم.

این بروزرسانی برای نسخه اندرویدی Translator منتشر شده، اما به نظر می رسد که همه کاربران در حال حاضر امکان دسترسی به آن را ندارند. اما طبق وعده مایکروسافت به زودی تمام کاربران اندروید می توانند از طریق گوگل پلی به بروزرسانی اپلیکیشن مترجم مایکروسافت به جدیدترین نسخه اقدام نمایند.

با اضافه شدن قابلیت ترجمه متون از تصاویر، هر گاه که به سفر رفته و به نوشته ای روی تابلو یا دیوار به زبان غریبه برخورد کنید، کافیست وارد اپ Translator شده و دوربین را به سمت نوشته بگیرید تا اپلیکیشن آن را در لحظه برایتان به 21 زبان زنده دنیا ترجمه کند. برای هر چه آسان تر شدن کار، اپلیکیشن گزینه تشخیص خودکار زبان متن را هم برایتان فراهم کرده تا اگر زبان نوشته روبرویتان را نمی دانستید، کار تشخیص را به اپلیکیشن بسپارید.

مضاف بر این، کاربران اندروید مارشملو و نسخه های جدیدتر  قابلیتی دریافت کرده اند تا بدون نیاز به ترک اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستند، قادر به استفاده از مزایای مترجم باشند. به عنوان مثال اگر در حین کار با یک اپلیکیشن به واژه غریبی بر بخورید، حالا می توانید آن بخشی از متن که برایتان مفهوم نیست را انتخاب کرده و از Translator برای ترجمه آن کمک بگیرید.

قابلیت خوب بعدی، امکان استفاده آفلاین از اپلیکیشن است. کافیست پکیج زبان مورد نظرتان را از قبل دانلود کنید تا در شرایط عدم دسترسی به اینترنت، از قابلیت ترجمه مترجم مایکروسافت محروم نمانید. در حال حاضر پکیج بیش از 40 زبان مختلف را می توانید از سرورهای مایکروسافت برای اپلیکیشن مترجم دانلود کنید که هفته به هفته نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.

Microsoft Translator

Microsoft Translator

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 50 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir212
    amir212 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خدارو شکر که مایکی قصد اباد کردن اندروید و ios رو داره شدید:))
    بابا اگه تو بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن
    وقتی اپ گوگل هست مثله هلوو کار میکنه اینو کی میخواد اخه؟

  • behroozbc
    behroozbc | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این قابلیت از خیلی وقت پیش واسه اپ ویندوزیش بود

مطالب پیشنهادی