ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در سه ماه ابتدایی 2016 دوبرابر اپل اسمارت فون فروخت

در ماه مارس، سامسونگ موفق شد تا ده میلیون واحد گلکسی اس 7 در سراسر جهان بفروشد. کره ای ها نه تنها به خاطر تولید این تلفن همراه مورد ستایش و تمجید قرار گرفتند، بلکه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

در ماه مارس، سامسونگ موفق شد تا ده میلیون واحد گلکسی اس 7 در سراسر جهان بفروشد. کره ای ها نه تنها به خاطر تولید این تلفن همراه مورد ستایش و تمجید قرار گرفتند، بلکه توانستند طی این سه ماه، دو برابر میزانی که اپل تلفن فروخت، گلکسی به بازار فرستاده و بفروشند.

براساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی TrendForce، سامسونگ با افزایش سهم خود، همچنان بزرگ ترین برند بازار اسمارت فون ها است. این کمپانی کره ای موفق شد تا طی سه ماه ابتدایی سال 2016، حدود 81 میلیون اسمارت فون بفروشد و سهمی معادل 27.8 درصد را برای خود کسب کند.

اصلی ترین رقیب سامسونگ یعنی اپل نیز با فروش 42 میلیون آیفون در همین بازه زمانی اما فقط 14.4 درصد از کل بازار را در دست داشت.

به نسبت بازه زمانی مشابه سال گذشته، سهم سامسونگ با رشدی 5.7 درصدی مواجه بود. شرکت های هوآوی (9.3%)، لنوو (5.8%)، شیائومی (5.5%) و ال جی (5.1%) نیز به ترتیب در رتبه های سوم تا ششم قرار گرفته اند.

در سه ماه انتهایی سال 2015، فاصله میان سامسونگ و اپل فقط 1.2 درصد بود اما حالا به 13 درصد رسیده است. عرضه گلکسی اس 7 و اس 7 اج در ماه مارس و گذشت زمانی طولانی از عرضه آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، مهم ترین دلایل شکل گیری این فاصله به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی