ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون هیبریدی در جدیدترین پتنت اپل مشاهده شد

دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا امروز پتنتی از اپل منتشر کرد که به هدفونی جدید با قابلیت بی سیم و سیم دار بودن اشاره دارد. این هدفون هیبریدی آنالوگ/دیجیتال می تواند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا امروز پتنتی از اپل منتشر کرد که به هدفونی جدید با قابلیت بی سیم و سیم دار بودن اشاره دارد. این هدفون هیبریدی آنالوگ/دیجیتال می تواند صدا را به هر دو طریق برای کاربر خود پخش کند.

پتنت اخیر اپل، سیستمی که در تصویر می بیند را با قابلیت استفاده از کانکتور الکتریکی نسبت به هدفون های معمولی ممتاز می سازد که توانایی انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال را در آن واحد دارند. همین مسئله سبب می شود که کابل لایتنینگ اپل برای این کار بسیار مناسب باشد.

این شیوه سبب می شود تا در حالت سیم دار، بدون از بین رفتن کیفیت صدا، سیگنال ها منتقل شوند. بخش های مربوط به حالت بی سیم هم از یک مموری، پردازنده، باتری و آنتن برای برقراری ارتباط با آیفون بهره می گیرند.

در مورد طراحی این دستگاه هنوز نمی توان نظر داد اما بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون در دسترس هستند، اگر چنین چیزی ساخته شود، در سه مدل درون گوشی، رو گوشی و دور گوشی عرضه می شود.

باز هم باید این جمله تکراری را گفت که این فقط یک پتنت است و انتظار به واقعیت پیوستن آن را نداشته باشید، حداقل به این زودی. با این حال، این پتنت با شایعه حذف جک هدفون در آیفون 7 که پاییز 2016 عرضه می شود همخوانی عجیبی دارد و شاید این یکی از راه حل های جایگزین اپل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی