ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE تلفن های هوشمند Blade A910 و Blade V7 Max را معرفی کرد

ZTE از زمانی که تلاشی مضاعف برای حضور در بازارهای جهانی را آغاز کرده، نام اش بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و حالا نیز در تلاش است تا با تنوع بخشیدن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

ZTE از زمانی که تلاشی مضاعف برای حضور در بازارهای جهانی را آغاز کرده، نام اش بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و حالا نیز در تلاش است تا با تنوع بخشیدن به محصولات اش قشر گسترده تری از کاربران را جذب آنها نماید. در همین راستا شرکت مورد بحث روز گذشته و طی کنفرانسی در شهر پکن از دو تلفن هوشمند با عناوین Blade A910 و Blade V7 Max پرده برداشته.

ZTE-Blade-A910

اولین دستگاه یا همان Blade A910 به نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED و دارای رزولوشن HD مجهز شده، این دیوایس قدرت خودش را از چیپست چهار هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی MT6735 مدیاتک می گیرد. ZTE موبایل مورد اشاره را در دو نسخه ارائه خواهد کرد که یکی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش) و دیگری ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل افزایش) دارد؛ ضمناً برای نمونه ی دوم عبارت «Open Edition» یا «نگارش آزاد» برگزیده شده است.

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت اسمارت فونی که در بالا به آن پرداختیم نیز می بایست به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۴۰ میلی آمپر ساعتی، بلوتوث ۴.۱، NFC، حسگر اثر انگشت، فناوری ارتباطی 4G LTE، اندروید ۵.۱ و رابط کاربری MiFlavor 3.2 اشاره کرد. ناگفته نماند که به احتمال قوی مدل "Open Edition" به صورت آنلاک ارائه می گردد و دیگر نمونه از طریق اپراتورهایی در کشور چین عرضه خواهد شد.

ZTE-Blade-V7-Max

اما بد نیست به سراغ دیگر موبایل چینی ها یعنی Blade V7 Max برویم؛ اسمارت فونی که نمایشگری ۵.۵ اینچی و تمام اچ دی را در خود جای داده. در بخش پشتی این تلفن هوشمند دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلش LED و فوکوس فازی خودکار حاضر خواهد بود و قسمت جلویی نیز از دوربینی ۸ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد.

ZTE در محصول یاد شده باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به کار بسته و امور پردازشی را نیز به پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز واگذار کرده. این دیوایس نیز دارای دو مدل مشابه خواهد بود، که یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی از طریق اپراتورهای مخابراتی به دست کاربر می رسد و دیگری با همین میزان فضای ذخیره سازی قابل افزایش و ۴ گیگابایت رم به صورت آنلاک فروخته خواهد شد.

از دیگر مشخصه ها نیز می توانیم از پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، اندروید ۶ مارشملو، حسگر اثر انگشت و دو درگاه سیم کارت یاد کنیم. ZTE راجع به زمان عرضه و قیمت این محصولات حرفی به میان نیاورده و برای معین شدن این جزئیات ظاهراً‌ چاره ای نیست جز منتظر ماندن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی