ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از Chromebook 14 for Work رونمایی کرد؛ سریع ترین کروم بوک بازار به ادعای سازندگانش

ایسر شب گذشته از کروم بوک جدید خود به نام Chromebook 14 for Work رونمایی کرد. این کروم بوک 14 ارتقایافته، اولین دستگاه بهره مند از پلتفرم کروم گوگل به شمار می رود که از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ایسر شب گذشته از کروم بوک جدید خود به نام Chromebook 14 for Work رونمایی کرد. این کروم بوک 14 ارتقایافته، اولین دستگاه بهره مند از پلتفرم کروم گوگل به شمار می رود که از سوی ایسر به صورت اختصاصی برای مدیریت کسب و کار توسعه یافته و سازندگانش به آن لقب «سریع ترین کروم بوک موجود در بازار» را داده اند.

دستگاه مورد اشاره از نسل ششم پردازنده های Core اینتل و عمر باتری 12 ساعته بهره گرفته و از قابلیت هایی مانند مقاومت کیبورد در برابر مایعات و استانداردهای نظامی پشتیبانی می کند. کروم بوک 14 ایسر هم چنین برای اولین بار از محافظ گوریلا گلس بهره می برد که امکان شخصی سازی آن با تصاویر مختلف نیز فراهم آمده است.

برخلاف کروم بوک های معمولی ایسر که از بدنه آلومینیومی ساخته شده اند، کروم بوک 14 بدنه ای ضخیم و پلاستیکی دارد. پوشش محافظ گوریلا گلس استفاده شده در کروم بوک 14 ایسر هم به راحتی اثر انگشت کاربر را جذب می کند که در نمای ظاهری دستگاه تاثیرگذار است.

مشخصات سخت افزاری کروم بوک جدید ایسر بنابر مدل های مختلف آن، متغیر است. تا به حال چندین مدل برای کروم بوک مورد بحث معرفی شده که هر یک از حافظه رم 2، 4 یا 8 گیگابایتی بهره برده و به 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. هم چنین در تمام مدل های دستگاه، پورت USB C، پورت HDMI، وای فای دو بانده 802.11ac و بلوتوث 4.2 به چشم می خورد.

ایسر اعلام کرده که کروم بوک جدید در ماه آتی میلادی با پایه قیمت 349 دلار در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

danseifert-acer-chromebook-for-work-25.0 danseifert-acer-chromebook-for-work-26.0 danseifert-acer-chromebook-for-work-27.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی