ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقامات استرالیا 178 میلیون دلار صرف ارتقای تدابیر امنیت سایبری می کنند

مقامات استرالیایی تصمیم گرفته اند که 178 میلیون دلار (معادل 230 میلیون دلار این کشور) صرف ارتقای تدابیر امنیتی این کشور کنند. مالکوم ترنبول (Malcom Turnbull)، نخست وزیر استرالیا خبر از آغاز استراتژی جدیدی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

مقامات استرالیایی تصمیم گرفته اند که 178 میلیون دلار (معادل 230 میلیون دلار این کشور) صرف ارتقای تدابیر امنیتی این کشور کنند. مالکوم ترنبول (Malcom Turnbull)، نخست وزیر استرالیا خبر از آغاز استراتژی جدیدی در شهر سیدنی داده؛ شهری که به تایید وی، از قابلیت های تهاجمی در زمینه هک کردن بهره مند است.

ترنبول اشاره نکرد که آیا استرالیا از توانایی های خود برای جاسوسی از دیگر کشورها و یا مردم خودش استفاده کرده یا خیر. اما وی می گوید که چنین قابلیتی وجود داشته و سبب می شود تا «[استرالیا] به عنوان اشاعه دهنده رفتارهای مناسب در صحنه بین المللی، قادر به اعتماد بیشتر [به سایر کشورها] بوده و مهم تر از هرچیز، آشنایی با تدابیر تهاجمی سبب می شود تا قابلیت های دفاعی هم ارتقا یابند.»

بخشی از بودجه مورد نظر، صرف تغییر مکان «مرکز امنیت سایبری استرالیا» به جایی می شود که بیشتر در دسترس دارندگان کار و تجارت باشد. استراتژی جدید همچنین، ساخت مراکز بیشتر در شهرهای مختلف کشور و سرمایه گذاری روی تدابیر امنیتی 5000 کسب و کار کوچک تا متوسط را شامل می شود.

دولت این کشور در اسنادی که از برنامه خود منتشر کرده، به جزییات زیادی اشاره نموده و گفته که اقتصاد اینترنت-محور استرالیا «با سرعتی دو برابر نسبت به اقتصاد دیگر کشورهای جهان رشد می کند». جالب است بدانید تجارت های آنلاین استرالیا، میلیاردها دلار از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خود اختصاص داده اند؛ بنابراین منطقی است که دولت استرالیا بخواهد گامی اساسی برای محافظت از این کسب و کارها و سایر کاربران اینترنتی خود بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • EL Mander
    EL Mander | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام
    من چند روز پیش درباره همکاری باهاتون ایمیل زدم. هنوز جوابی دریافت نکردم. لطفا بررسی کنید.

مطالب پیشنهادی