ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خودروی الکتریکی تسلا Model X با نارضایتی مشتریان همراه بوده است

طرفداران کمپانی تسلا نوعی دلبستگی عمیق به خودروهای الکتریکی این کمپانی دارند و آنها را عاری از هرگونه اشکالی می پندارند. اما اخیرا مشتری های مدل X این برند شکایت هایی را در رابطه با ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

طرفداران کمپانی تسلا نوعی دلبستگی عمیق به خودروهای الکتریکی این کمپانی دارند و آنها را عاری از هرگونه اشکالی می پندارند. اما اخیرا مشتری های مدل X این برند شکایت هایی را در رابطه با این مدل داشته و مشکلات زیادی را در موردش گزارش کرده اند که تقریبا همه بخش های این خودرو، از در و پنجره گرفته تا صندلی و باقی موارد داخلی و ظاهری را شامل می شود.

گویا تمامی این مشکلات به دلیل نرم افزار ضعیف تسلا است که همه کارکردهای اتومبیل را در حالتی نیمه اتوماتیک تحت کنترل و مدیریت خود دارد. پیرو شکایت مشتری ها می توان به مواردی همانند اینکه درهای فالکون-وینگ این خودرو درست باز و بسته نمی شوند یا اینکه سنسورهای داخلی نیز کار نمی کنند، اشاره نمود.

حتی برخی گزارش نموده اند که نمایشگرهای داشبورد یا پنجره های ماشین به ناگاه از کار می افتند و یکی از مشتری ها بیان داشته که سیستم ترمز اضطراری این خودرو بدون هیچ دلیلی فعال شده و صدا و وضعیت ترسناکی ایجاد می کند.

در همین راستا، کمپانی تسلا برخی از این ایرادها را تائید نموده اما اظهار داشته که این موارد عمومیت ندارند و با تمام این ها، شرکت به زودی در آپدیت جدید همه این مشکلات را برطرف خواهد کرد. طبیعتاً چنین ایراداتی برای کسانی که 138 هزار دلار برای خرید تسلا اکس هزینه کرده اند چندان توجیه پذیر نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سیستم ها هرچه هوشمندتر باشن مشکلاتشون بیشتره.باز خوبه با یه اپدیت مشکل رفع میشه

  • Metal
    Metal | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    هه
    ???
    واقعا ايلان ماشك شاهكار كرده ???
    فقط كم مونده موقع ترنز گرفتن اخطار بده به سبك مايكروسافت???

    • BVB
      BVB | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

      وقتی شرکتی با قدمت اپل نسخه جدید سیستم عاملش باعث مرگ گوشی میشه، انتظار داری هیچ مشکلی واسه شرکتی به نوپاییِ تسلا ایجاد نشه؟ خیلی حرفت بدون فکر بود.

مطالب پیشنهادی