ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان ماینکرفت به صورت رایگان روی شبکه استیم عرضه شد

استودیوی سوئدی موجانگ (Mojang) که با ساخت بازی ماینکرفت شهرت بسیاری برای خود دست و پا کرد و چند سال پیش از سوی کمپانی مایکروسافت خریداری شد، اخیرا بازی جدیدی روی پلتفرم استیم منتشر کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

استودیوی سوئدی موجانگ (Mojang) که با ساخت بازی ماینکرفت شهرت بسیاری برای خود دست و پا کرد و چند سال پیش از سوی کمپانی مایکروسافت خریداری شد، اخیرا بازی جدیدی روی پلتفرم استیم منتشر کرده است. این بازی که Crown and Council نامیده می شود، یک عنوان استراتژی سرعتی است که تا حدی عناوینی مثل Civilization را در ذهن مخاطب یادآور می شود.

درست مثل Civilization، گیمر می تواند حکومت منطقه ای خاص را برعهده گرفته و در این میان با رقبای خود به جنگ و ستیز بپردازد. همانند اکثر بازی های استراتژیک نیز، گیمر باید دائما در پی گسترش سرزمین فرمانروایی خود، کسب درآمد بیشتر و ساخت نیروی های نظامی برای مقابله با سایر فرمانروایان باشد.

یکی از نکات جالب توجه درباره Crown and Council این است که توسعه کامل آن تنها برعهده یک نفر از اعضای تیم موجانگ به نام هنریک پیترسون (Henrik Pettersson) بوده و البته سبک و سیاق پیکسلی ماینکرفت هم در بازی به وضوح مشاهده می شود.

خبر خوب این است که Crown and Council کاملا رایگان است و در حال حاضر می توان با مراجعه به صفحه رسمی بازی در پلتفرم استیم، آن را به رایگان دریافت و تجربه کرد. تریلر بازی نیز در پایین قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی