ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تعویض والپیپر گجت های اندرویدی به طور خودکار با اپلیکیشن Wallpaper Changer

اگر روحیه تنوع طلبی دارید، اپلیکیشن امروز را به هیچ وجه از دست ندهید. Wallpaper Changer اپ فوق العاده کارآمدی است که می تواند در طول شبانه روز بارها والپیپر موبایل اندرویدی تان را عوض ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر روحیه تنوع طلبی دارید، اپلیکیشن امروز را به هیچ وجه از دست ندهید. Wallpaper Changer اپ فوق العاده کارآمدی است که می تواند در طول شبانه روز بارها والپیپر موبایل اندرویدی تان را عوض کند تا هر بار که به تلفن هوشمندتان سر می زنید، عکس پس زمینه متفاوتی را شاهد باشید.

برای تعویض والپیپرها با این اپ، در ابتدا لازم است که یکی از پوشه های تصاویر در حافظه را به آن بشناسانید. مثلا پوشه ای انتخاب کنید که شامل بیست والپیپر زیبا از طبیعت باشد.

Wallpaper Changer 1

حالا می توانید در قسمت تنظیمات، اپلیکیشن را موظف کنید که به طور مثال هر دو ساعت یکبار والپیپر را از همان پوشه به ترتیب یا به صورت رندوم برایتان تعویض کند. Wallpaper Changer در صورت اعمال تنظیمات در پس زمینه سیستم عامل فعال می ماند،‌ و هر گاه زمان تعویض والپیپر فرا رسید به طور خودکار به عکس بعدی سوئیچ خواهد کرد.

گزینه بسیار خوبی که در تنظیمات اپلیکیشن وجود دارد، امکان تعیین حالت قرارگیری والپیپرها در صفحه و میزان زوم روی آنهاست. قبل از آنکه والپیپرها شروع به عوض شدن بکنند، می توانید از طریق این بخش دقیقا تعیین کنید که والپیپر مورد نظر با کادر اصلی روی نمایشگر بنشیند، یا به گونه ای باشد که کل نمایشگر را در بر بگیرد.

Wallpaper Changer 2

قابلیت خوب دیگر، امکان تعیین الگو برای تعویض والپیپرهاست. مثلا می توانید از اپلیکیشن بخواهید که پنجشنبه ها و جمعه ها در یک بازه زمانی مشخص شروع به تعویض والپیپرهایتان بکند که بی شک بهترین و کاربردی ترین قابلیت Wallpaper Changer محسوب می شود.

بر خلاف عقیده بسیاری از کاربران، Wallpaper Changer برای انجام وظایفش کار زیادی از باتری دستگاه نمی کشد و توسعه دهنده اش آن را به گونه ای بهینه سازی کرده که میزان استفاده از انرژی باتری را به میزان حداقل ممکنش نگه دارد. بنابراین نگران مصرف باتری اپ نباشید، همین حالا آن را دانلود و نصب کنید و از تعویض والپیپرها به صورت خودکار لذت ببرید.

Wallpaper Changer

Wallpaper Changer

سازنده: j4velin قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یادمه توی یکی از مطالبتون اپلیکیشن های خوب واسه والپیپر گفته بودین من چند تاش رو نصب کردم همش شیلتر بود

مطالب پیشنهادی