ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر Echo آمازون قادر است رویدادهای جدید را به تقویم گوگل اضافه نماید

آمازون در روز جمعه آپدیت جدیدی برای اسپیکر Echo عرضه نمود که بسیار کاربردی به نظر می رسد. به واسطه امکانِ جدید می توانید از دستیار صوتی الکسا بخواهید تا رویداد خاصی را برایتان در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

آمازون در روز جمعه آپدیت جدیدی برای اسپیکر Echo عرضه نمود که بسیار کاربردی به نظر می رسد. به واسطه امکانِ جدید می توانید از دستیار صوتی الکسا بخواهید تا رویداد خاصی را برایتان در تقویم گوگل زمان بندی نماید.

برای استفاده از این قابلیت فقط کافی است به بخش تنظیمات اپلیکیشن الکسا رفته و آیتم "calendar" را انتخاب نمائید.

جا دارد اشاره کنیم که تا پیش از این نیز «اکو» قادر بود برنامه های زمانی موجود در تقویم گوگل را برای کاربر با صدای بلند خوانده و رویدادها را به او یادآوری نماید اما اکنون این توانائی را پیدا کرده تا خودش هم واقعه تازه ای را زمان بندی و به تقویم اضافه کند.

برای این کار دیگر لازم نیست عبارت "OK Google" را گفته و سپس خواسته خود را بیان کنید زیرا این روند مستقیما از طریق تلفن هوشمند انجام می پذیرد و بدون شک کاربران از سهولت انجامش بسیار خرسند و راضی خواهند بود.

احتمالا می دانید اسپیکر 199 دلاری اکو با دستور صوتی "OK Google" در حالت هوشیار قرار می گیرد و می توانید از آن بخواهید تا مثلا در وب جستجو یا برای بیدار شدن صبحگاهیتان آلارم تنظیم کند. به واسطه 7 میکروفونی که در بالای طراح استوانه ای این محصول تعبیه شده، حتی هنگام پخش موسیقی هم شما می توانید درخواست های صوتی خود را با «اکو» در میان بگذارید.

در آخر هم یادآوری نمائیم که آپدیت های اخیر الکسا بیشتر روی مسائل و وسایل مربوط به خانه تاکید داشته اند. به طور مثال، در اواخر ماه مارس، آمازون قابلیت کنترل ترموستات Nest Learning و سیستم های روشنائی Lutron را به Echo اضافه نمود تا کاربر بتواند با اسپیکری که به نوعی دستیار صوتی اش نیز محسوب می گردد، برای تنظیم دستگاه های هوشمند خانه اش نیز بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی