ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار چند تصویر از موبایل HTC Desire 830

اگر خاطرتان باشد نخستین موبایل HTC Desire حدود 6 سال پیش و در مارس 2010 میلادی معرفی شد و در آن زمان برای خودش یک پرچمدار محبوب محسوب می شد؛ اسمارت فونی که اندروید 2.1، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اگر خاطرتان باشد نخستین موبایل HTC Desire حدود 6 سال پیش و در مارس 2010 میلادی معرفی شد و در آن زمان برای خودش یک پرچمدار محبوب محسوب می شد؛ اسمارت فونی که اندروید 2.1، 512 مگابایت رم، رابط کاربری HTC Sense داشت و سرعت کلاک چیپستش هم فقط یک گیگاهرتز بود.

پس از آن نیز کمپانی تایوانی مورد بحث از دیگر اعضای این خانواده به نام های دیزایر اچ دی، دیزایر اس و همچنین Sensation رونمائی نمود که میان رده و پرچمدار محسوب می شدند اما از سال 2012 این شرکت به تولید تلفن های هوشمند اقتصادی روی آورده و انواعی همانند دیزایر سی یا وایلدفایر را روانه بازار نمود.

دوباره در سال 2013 سیستم کاری اچ تی سی تغییر کرده و به گنجاندن امکانات عالی در اسمارت فون های خود روی آورد و این وضعیت را تا هم اکنون ادامه داده. به طوری که امسال دیوایس های تحت برند دیزایر در دو مدل ارائه می شوند؛ نمونه هایی ک چیپست اسنپدراگون دارند و مدل هایی که با حرف G تفکیک شده و چیپ های مدیا تک را در خود حمل می نمایند.

در هر حال، امروز تصاویر تازه ای از Desire 830 افشا شده اند و به نظر می رسد که با یک موبایل میانرده از این سازنده تایوانی مواجه باشیم.

از روی یکی از عکس ها که به اپلیکیشن CPU-Z مربوط است می توان گفت موبایل دیزایر 830 سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، رابط کاربری سنس و سیستم صوتی BoomSound دارد.

Cgu8-CvW0AAhKyK

Cgu8-syXEAEEeYH

Cgu8-YoXEAARI7a

Cgu9BK_WYAEsbft

Cgyo7MbWsAAORBz

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نمی دونم موقع طراحی htc 10 این مدیر طراحیشون کجا رفته بوده که اون گوشی انقد بد طراحی شده. آدم طراحی این گوشی رو می بینه با اسپیکرای بوم ساندش، کاملاً حسرت می خوره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی