ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرکت چینی Baidu به دنبال راه اندازی کارخانه تولید اتومبیل خودران در سیلیکون ولی است

«بایدو» (Baidu) سایت جستجوگر چینی است و نزدیک به 60 سرویس مختلف از سرچ گرفته تا شبکه های اجتماعی در خود دارد. این وبگاه در سرزمین اژدهای سرخ همان حکم گوگل در ایالت متحده را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

«بایدو» (Baidu) سایت جستجوگر چینی است و نزدیک به 60 سرویس مختلف از سرچ گرفته تا شبکه های اجتماعی در خود دارد. این وبگاه در سرزمین اژدهای سرخ همان حکم گوگل در ایالت متحده را دارد اما در کشوری همانند آمریکا چندان شناخته شده نیست. از این رو اخیرا تصمیمی اتخاذ نموده و در نظر دارد در این کشور پهناور نیز اسم و رسمی برای خود دست و پا نماید. برای این منظور، بایدو می خواهد کارخانه تولید فناوری ماشین های خودران را در سیلیکون ولی راه اندازی کند.

تیم مسئول این پروژه ADU-US نام دارد و قرار است در ابتدا امکانات مربوط به این خودروها را توسعه داده و در یک محیط آزمایشگاهی و تحت کنترل، تست نمایند. سپس، زمانی که محصول به مراحل تکمیل شدن رسید و به اطلاعات رانندگی واقعی نیاز داشت، خودروها در مکان هایی که مناسب وسایل نقلیه رباتیک هستند، مورد آزمایش در دنیای واقعی قرار بگیرند.

جا دارد اشاره کنیم که تیم یاد شده در همه زمینه ها نیروی متخصص خواهد داشت، از یادگیری ماشینی گرفته تا مهندسی نرم افزار و سخت افزار.

معاون ارشد بایدو، «جیم وانگ» نیز در این زمینه اظهار داشته: «بایدو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ماشین های خودران را به واقعیت بدل نماید، تا علاوه بر کاهش میزان تصادفات و حفظ جان سرنشینان، سیستم حمل و نقل روند آسان تر و موثرتری هم داشته باشد.»

البته در مورد اینکه این تیم چه زمانی کار خود را آغاز خواهد نمود هیچ صحبتی به میان نیامده و گفته نشده که آیا همگام و در کنار گوگل فعالیت های خود را انجام می دهد یا قرار است رقیب اهالی مانتین ویو باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چین ماشینهای راننده دار آشغالش رو درست کنه و سرسامون بده خودران پیش کش

مطالب پیشنهادی