ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی تصویری از فبلت Mi Max را منتشر کرد

در هفته گذشته بود که تصاویر زنده ای از پنل جلوئی منتسب به فبلت Max شیائومی در وب منتشر شد. در همان خبر ادعا شده بود که این دستگاه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

در هفته گذشته بود که تصاویر زنده ای از پنل جلوئی منتسب به فبلت Max شیائومی در وب منتشر شد. در همان خبر ادعا شده بود که این دستگاه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با حاشیه های باریک دارد و احتمالا با چیپست اسنپداگون 820 همراه خواهد بود که به پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز شده است.

پس از آن نیز، رندر جدید از فبلت مورد بحث لو رفت که طراحی کامل این دستگاه را به تصویر می کشید. با توجه به عکس مذکور، طراحی دیوایس جدید دقیقا شبیه Mi 5 است و فقط اندازه بزرگ تری دارد و گویا بدنه آن تماما فلزی خواهد بود.

حالا امروز شرکت شیائومی تصویر تازه ای منتشر نموده و آن را به فبلتی موسوم به Mi Max منتسب کرده است. در عکس، این طور نشان داده شده که این دستگاه به راحتی در جیب شلوار جا می گیرد که البته چندان قابل باور نیست.

با نگاه به عکس جدید معلوم است که لوگوی شیائومی از بخش جلوئی دستگاه حذف شده و چیدمان حسگرها، سوکت هدفون و دوربین نوعی طراحی متفاوت از نمونه های قبلی این سازنده دارند. همچنین همان طور که حتما خودتان هم متوجه شده اید، حاشیه های نمایشگر اصلا باریک نیستند و به این لحاظ می توان اینگونه گمانه زنی نمود که شاید با فبلت رده بالائی مواجه نباشیم و بیشتر بتوان در ردیف میان رده ها آن را دسته بندی نمود.

همچنین، شیائومی در مورد نام محصول آتی خود نیز بیان داشته که Mi Max خط تولید جدیدی را تشکیل خواهد داد و از خانواده های Redmi یا Mi کاملا مجزاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی