ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری همچنان در حال کاستن از قیمت «Priv» است

مدتی پیش مدیر عامل بلک بری بیان نمود که حتی از نظر او ، قیمت ۷۰۰ دلاری که برای تلفن هوشمند Priv تعیین شده، گران است. از آن زمان به بعد، شرکت کانادایی تصمیم گرفت ۵۰ دلار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

مدتی پیش مدیر عامل بلک بری بیان نمود که حتی از نظر او ، قیمت ۷۰۰ دلاری که برای تلفن هوشمند Priv تعیین شده، گران است. از آن زمان به بعد، شرکت کانادایی تصمیم گرفت ۵۰ دلار از قیمت نسخه آنلاک همین اسمارت فون بکاهد. به همین شکل مبلغی که کاربر برای خرید یک Priv هزینه می کرد، به ۶۴۹ دلار رسید.

سپس نوبت به اپراتور AT&T رسید تا Priv را با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه نماید. بلک بری به همین شکل موبایل مورد بحث را با تخفیف ۲۰۰ دلاری (۳۱ درصدی) در خاک ایالات متحده ارائه می داد. اما امروز یک اپراتور کانادایی، تصمیم گرفته این محصول را با قیمت ۲۹۹ دلار کانادا (۲۳۶ دلار آمریکا) به فروش برساند.

بلک بری Priv تقریبا پنج ماه پیش معرفی شد و در آن زمان، از سخت افزارهای تراز اولی نیز در آن بهره گرفته شده بود. از سوی دیگر می توان Priv را اولین تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید دانست که توسط برند کانادایی مورد بحث توسعه یافته و تولید شده است.

در نهایت بلک بری متوجه شد که راهی به جز پناه آوردن به آغوش اندروید ندارد و این اتفاق بالاخره در سال ۲۰۱۵ رخ داد

بلک بری تا زمان تولد آیفون و اندروید، طرفداران بسیاری داشت اما پس از تلاش های گوگل و اپل در زمینه توسعه تلفن های هوشمند، کسب و کار برند کانادایی با رکود بالایی مواجه شد. در نهایت شرکت مذکور متوجه شد که راهی به جز پناه آوردن به آغوش اندروید ندارد و این اتفاق بالاخره در سال ۲۰۱۵ رخ داد؛ زمانی که شرکت هایی نظیر سونی، ال جی، HTC و سامسونگ چندین نسل از پرچمداران خود را ارائه داده و به محصولاتی تکامل یافته دست پیدا کرده بودند.

با این وجود، بسیاری اعتقاد داشتند که طرفداران پیشین بلک بری پس از ارائه یک موبایل اندرویدی، از این برند حمایت خواهند کرد و شرکت یاد شده دوباره می تواند روزهای روشنی را در برابر خود مشاهده کند. حال اما همین پایین آمدن مکرر قیمت Priv و البته بازخوردهای نه چندان مناسبی که کاربران به این تلفن هوشمند داشته اند، موجب شده تا این سوال مطرح گردد که در آینده، چه سرنوشتی در انتظار بخش موبایل بلک بری است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • farshad_akbari
    farshad_akbari | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    توی سایت at&T همچین خبری نیست . اینم لینکش

  • امیر
    امیر | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بلکبری هم مثل نوکیا اشتباه کرد و دیر به فکر اندروید افتاد... الان دیگه سامسونگ و سونی و الجی و چینی ها بازار اندروید رو گرفتن و رقابت شدیدی هم دارن و بعد از چندسال حالا بلکبری تقریبا شانسی نداره. فقط امیدوارم مثل نوکیا نابود نشه!!

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    پایین پایین پایین تر......

مطالب پیشنهادی