ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ در حال انتشار اندروید مارشملو برای گلکسی S5 است

سامسونگ ارائه آپدیت مارشمالو برای اسمارت فون گلکسی اس 5 با شماره مدل SM-G900I را از دیروز در کشور هند آغاز کرده است. به موجب این به روز رسانی، دستگاه یاد شده به نسخه 6.0.1 ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ ارائه آپدیت مارشمالو برای اسمارت فون گلکسی اس 5 با شماره مدل SM-G900I را از دیروز در کشور هند آغاز کرده است. به موجب این به روز رسانی، دستگاه یاد شده به نسخه 6.0.1 اندروید و firmware نسخه G900IDDU1CPD1 ارتقاء خواهد یافت.

بر این اساس، کاربران این موبایل پس از آپدیت تلفن هوشمند خود به امکاناتی همانند Doze، گوگل Now on Tap دسترسی پیدا خواهند کرد. در مورد اینکه در آپدیت جدید امکانات بیشتری به دستگاه یاد شده اضافه می گردد یا خیر چیزی گفته نشده.

دو روز پیش هم سامسونگ این به روز رسانی را برای گلکسی اس 5 با شماره مدل SM-G900F در کشور سریلانکا آغاز کرده بود.

بد نیست اشاره کنیم که Galaxy S5 سامسونگ در فوریه 2014 یعنی دو سال پیش برای نخستین بار وارد بازار شد و مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، 16/32 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد.

از آنجا که چیپست این دستگاه، چهار هسته ای اسنپدراگون 801 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتزی است بدون شک بسیار راحت چنین آپدیتی را می توان روی آن اجرا نمود اما با این حال، چندین ماه طول کشید تا سامسونگ بالاخره همین به روز رسانی نرم افزاری را برای موبایل مورد بحث ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آپدیت نیومدن برای گوشی های قدیمی تر سامسونگ و تاخیر در آپدیت ها به خاطر سنگین تر شدن خیلی زیاد نسخه های جدید اندرویده که روی گوشی های قدیمی تر سامسونگ اصلا خوب اجرا نمیشه و انطباق پذیری با گوشی و امتحان و آزمایش و مرتفع ساختن اشکالات در گوشی های چهار تا سه سال پیش نیاز به یک پروسه زمان بر داره

  • navid
    navid | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    رام امارت هم اومده

  • مهدی
    مهدی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مدل گوشی من
    galaxy s5 sm g900 f
    هست و دو سه روز پیش به مارشمالو آپ تو دیت شد از طریق ota.
    تفاوت ظاهری نکرده اما بنظرم سنسور اثر انگشتش بهتر شده. متاسفانه در اندروید 6.0.1 ویژه اس 5 برخلاف گلکسی اس 6 هنگام نصب نرم افزارها، دسترسی های نرم افزار قابل تنظیم نیستند. اما بعد از نصب این قابلیت رو دارند.

  • james
    james | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام کسی میدونه برای اس ۵ مینی اخرین اپدیت چیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی