ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قطعه عجیب در نسخه آمریکایی بوگاتی شیرون خبرساز شد

طی چند روز گذشته، یکی از کاربران اینستاگرام با نام vanvouche، تصویری از نمونه پروتوتایپ بوگاتی شیرون در فرانسه منتشر کرد که احتمالا مربوط به تست نمونه اختصاصی بازار آمریکا می باشد. در واقع این ...

حمید رضا زنگنه
نوشته شده توسط حمید رضا زنگنه | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

طی چند روز گذشته، یکی از کاربران اینستاگرام با نام vanvouche، تصویری از نمونه پروتوتایپ بوگاتی شیرون در فرانسه منتشر کرد که احتمالا مربوط به تست نمونه اختصاصی بازار آمریکا می باشد.

در واقع این تصویر در شهری به نام Obernai گرفته شده که 10 کیلومتر با کارخانه بوگاتی در  Molsheim فاصله دارد. به نظر می رسد این نمونه که به رنگ سفید و آبی در آمده نمونه ای مخصوص بازار آمریکاست که قصد جایگزینی با محصول موفق بوگاتی یعنی ویرون را دارد.

193664089312020082

با دقت بیشتر متوجه باله عقب شیرون می شوید که همرنگ بدنه و به رنگ آبی است، البته قسمت نزدیک به پلاک عقب در پشت خودرو شاهد قطعه بزرگ و برجسته به رنگ مشکی در بخش فوقانی اگزوز ها هستیم که آن را با نمونه های استاندارد و تصاویری که قبلا از شیرون منتشر شده، متفاوت می کند.

BUG-23

این نمونه از شیرون، نه در نمایشگاه خودرو ژنو و نه در تجمع سوپرخودروها در موناکو دیده شده است. در واقع هدف بوگاتی از ساخت این خودروی خاص مشخص نیست و فقط می توانیم از تماشای تصویر این خودرو که در حال پرسه زدن در خیابان های اُبرنای است لذت ببریم.

BUG-28

فرضیه دیگر این است که هنوز مهندسان بوگاتی از شرایط آیرودینامیکی و پایداری این خودرو در سرعت های بالا راضی نیستند و مشغول تست و بررسی قطعات جدید در آخرین روزهای قبل از آغاز تولید انبوه هستند، دلیل پوشیده نبودن این خودرو آزمایشی نیز جلب توجه ویژه بوگاتی شیرون در خیابان و تبلیغات غیر مستقیمی است که تردد این مدل تازه می تواند در پی داشته باشد.

BUG-29

بعید است که این خودرو یک نمونه سفارشی سازی شده توسط بوگاتی برای مشتری ای خاص باشد. طراحی این قطعه مشکی رنگ در قسمت عقبشیرون بی شباهت به نسلهای قبلی پورشه 911 مخصوص بازار آمریکا که بین سال های 1974 و 1989 به آمریکا صادر شدند نیست.

buga-1

در واقع به دلیل سختی ویژه تست های تصادف آمریکا، همواره برخی خودروسازان اروپایی ناچار به افزودن بخش های بیشتر در جهت افزایش ایمنی خودروهای خود می شوند و ممکن است این قطعه نیز در نقش سپر عقب، وظیفه جذب ضربه را مطابق استانداردهای آمریکایی ایفا کند.

BUG-27

از بوگاتی شیرون قرار است به عنوان یکی از سریعترین و پیشرفته ترین خودروهای جهان یاد می شود و بدون شک تایید آن در تمامی تست های تصادف اهمیت ویژه ای برای حفظ جایگاه این خودرو دارد.

در شرایط فعلی و پس از رسوایی محیط زیستی فولکس واگن، مسلما رد شدن شیرون در تست تصادف آمریکا اصلا به مذاق مدیران ارشد بوگاتی و فولکس واگن خوش نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سینا
    سینا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خدایااااا
    چرا مااا اخه
    تو این قسمت از کره زمین دنیا بیاییم گناهمون چیه اخه

    نمیشد یخورده اونورتر

    • شهنوازی
      شهنوازی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

      عزیزم یه خورده اونورتر پاکستون میشد داداش

  • . . . . .
    . . . . . | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مهندساشون راضی نیستن!!
    بیان بدن به بچه های ایران خودرو همینو هاچ بک میکنن .وانت بوگاتی میزنن.باز اگه راضی نشدن یه موتور پرشیا داریم که خیلی معروفه.رو هفت هشتا ماشین الان داره کار میکنه.میزاریم توو کاپوتشو یا علی مدد.به آفریقائیها که گناه دارن بنده خداها،عراقیا هم که در جنگن.طفلک سوریه که روحمون اونجاست.یمن که دیگه هیچ و برادرای حزب و سرزمینهای اشغالی هم که برادرامونن با 90% تخفیف میدیم .ایراد نداره.پولشونو مردم شریفه ایران میدن پر میشه صندوق.

    • علیرضا
      علیرضا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

      حالا اون فرمایشت درباره وانت بوگاتی و موتور پرشیا قبول که واقعا ضعف خودرو سازیه ایرانه ولی بی انصاف انقد بی خیر نباش مسلمونای اون کشورا چ گناهی کردن که باید تو ذلت و بدبختی باشن تخفیف نود درصدی به اونا (به قول تو)کمترین لطفیه که میتونیم در حقشون بکنیم خدا جای حق نشسته

    • علیرضا
      علیرضا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

      پول که سهله حاضریم جونمونم براشون بدیم همونطوری هم که داریم میدیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی