ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به زودی ظرفیت رایگان OneDrive را به 5 گیگابایت کاهش می دهد

مایکروسافت به واسطه ارسال یک ایمیل به مشترکان OneDrive تاکید کرده که تغییراتی که قبلا در مورد این سرویس ذخیره سازی ابری اعلام کرده در تاریخ مذکور اعمال خواهند شد. در زمستان سال گذشته بود که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

مایکروسافت به واسطه ارسال یک ایمیل به مشترکان OneDrive تاکید کرده که تغییراتی که قبلا در مورد این سرویس ذخیره سازی ابری اعلام کرده در تاریخ مذکور اعمال خواهند شد. در زمستان سال گذشته بود که اهالی ردموند با انتشار بیانیه ای مبنی بر حذف نامحدود بودن سرویس OneDrive موجب تعجب شدید مشتریانشان شدند. به موجب این اقدام، کاربران آفیس 365 فقط می توانند یک ترابایت حافظه رایگان در اختیار داشته باشند.

البته ترکش های این تصمیمِ ناگهانی به کسانی که عضو این سیستم نبودند هم اصابت کرده، به این صورت که مایکروسافت اعلام نموده کاربرانی که به شکل رایگان و بدون پرداخت هزینه اشتراک از وان درایو استفاده می کنند، به زودی فقط 5 گیگابایت حافظه رایگان در اختیار خواهند داشت، در حالی که این میزان در حال حاضر 15 گیگابایت است. همچنین ظرفیت 15 گیگابایتی رایگان که امکان تهیه نسخه پشتیبان عکس ها از پوشه تصاویر را به کاربر می داد نیز به طور کامل حذف خواهد شد.

البته باید گفت مایکروسافت در این رابطه از کاربران خود عذرخواهی نموده و برای کسانی که هنوز می خواهند از حافظه 15 گیگابایتی یا آلبوم عکس رایگان بهره بگیرند، گزینه های تازه ای ارائه داده. همچنین از قبل هم قول داده بود تا به مشترکانی که از حجم وسیعی از این سرویس ذخیره سازی استفاده می کنند، اشتراک رایگان یکساله آفیس 365 ارائه خواهد کرد تا فرصت کافی برای انتقال داده های خود را داشته باشند - که گویا این روند از هفته گذشته آغاز شده است.

بر اساس ایمیلی که شرکت ساکن ردموند امروز برای تمامی مشترکان سرویس وان درایو خود ارسال نموده، از تاریخ 27 جولای 2016 مصادف با ششم مردادماه، میزان حافظه رایگان غیرمشترکان به 5 گیگابایت کاهش یافته و 15 گیگابایت پوشه تصاویر رایگان نیز حذف خواهد شد. در آخر نیز دوباره مایکروسافت برای این تصمیم از کاربران خود عذرخواهی نموده و نوشته با اینکه این کار موجب بروز مشکلاتی برای کاربران شده اما این، تنها روشی است که آنها می توانند عرضه سرویس OneDrive  خود را در سال های آتی نیز ادامه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Alireza Ghanbari
    Alireza Ghanbari | ۳ تیر ۱۳۹۵

    سلام دوستان میگم یه سوال من برنامه رو الان نصب کردم ولی همون15گیگ هست 5گیگ نشده
    ? ?

  • nobody
    nobody | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    شما می تونید با این دعوت نامه نیم گیگ به فضای خودتون و من اضافه کنید

    https://onedrive.live.com?invref=8434b0c2c3b9d5f5&invscr=90

  • Nima
    Nima | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من گوگل درایو 15 گیگ رایگان که داشتم 2 گیگ هم هدیه داد شد 17 . گوگل درایو واقعا خیلی بهتر از onedrive‏ئه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی