ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Jengris Puzzle 3D؛ خانه سازی در فضایی سه بعدی

شاید سن و سال گیمرهای امروزی به تجربه اولین عنوان از فرنچایز خاطره انگیز و به یاد ماندنی Tetris قد ندهد، اما هیچ بازیکنی را نمی توان پیدا کرد که آوازه این برند را نشنیده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شاید سن و سال گیمرهای امروزی به تجربه اولین عنوان از فرنچایز خاطره انگیز و به یاد ماندنی Tetris قد ندهد، اما هیچ بازیکنی را نمی توان پیدا کرد که آوازه این برند را نشنیده باشد؛ برندی که بیش از سی سال از تولد آن در صنعت گیمینگ می گذرد. تاکنون با خود فکر کرده اید با وجود این عمر طولانی، چرا همچنان تتریس میان مردم محبوب بوده و سالانه کلون های زیادی از آن منتشر می شود؟

شاید با خود بگویید نوستالژی مهمترین عامل برای رسیدن به این موفقیت بوده است. نمی خواهیم فرضیه گفته شده را رد کنیم اما دلیل بسیار موجه تری هم هست؛ سازماندهی الگوها. به بیان واضح تر، مغز انسان به صورت ناخودآگاه دوست دارد تا همه چیز را نظم دهد. نیاز روانی انسان به تکمیل الگوها اصلی ترین دلیل جذابیت این گونه عناوین است.

Jengris Puzzle 3D هم همانند تتریس بوده و هسته اصلی گیم پلی خود را بر پایه اصل بالا قرار داده. بنابراین در بازی وظیفه دارید اشکال هندسی را به گونه ای کنار هم بچینید که سطوحی مربعی تشکیل گردد. با این کار، سطح یاد شده از گردونه رقابت خارج گشته و علاوه بر کسب امتیاز، فضای بیشتری برای سازماندهی الگوها پیدا می کنید. با پیشروی هر چه بیشتر در بازی نیز، اشکال سریعتر پایین می آیند.

Jengris-Puzzle-3D-mobile

اگر به اسم Jengris Puzzle 3D دقت کنید، متوجه می شوید سازنده روی فضای سه بعدی بازی مانوور زیادی داده. برخلاف تتریس های قدیمی، تمامی ابعاد اشکال هندسی و محیطی که آنان را قرار می دهید قابل دیدن است.

البته نکته جالب بازی اینجاست که خانه های در حال ساخت بازی همانند یک رستوران گردان حرکت کرده و چالش بیشتری را بازیکن به ارمغان می آورد. از طرفی به واسطه موسیقی سازگار با فضا که کمی هم نوستالژی را چاشنی کار خود کرده، آدرنالین خونتان افزایش خواهد یافت.

برای جمع بندی حرف هایمان باید بگوییم طرفداران فرنچایز تتریس به هیچ عنوان Jengris Puzzle 3D را از دست ندهند. چون تجربه این نوع بازی ها در قالب تلفن های همراه لذتش را چند برابر می کند. اگر هم از علاقه مندان به عناوین مورد بحث نیستید، Jengris Puzzle 3D می تواند شروعی برای غرق شدن در دنیای اعتیادآور اشکال هندسی باشد.

Jengris Puzzle 3D

Jengris Puzzle 3D

سازنده: Gamma Play قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی