ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Mi Max شیائومی با چیپست اختصاصی و خانگی «Rifle» همراه خواهد بود [شایعه]

شیائومی امسال با محصولات بسیار خوبی که قصد عرضه شان را دارد بنا را بر این گذاشته تا جایگاه خود را در فهرست برندهای برتر تولید کننده ی موبایل ارتقا داده و بالا ببرد. پس ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

شیائومی امسال با محصولات بسیار خوبی که قصد عرضه شان را دارد بنا را بر این گذاشته تا جایگاه خود را در فهرست برندهای برتر تولید کننده ی موبایل ارتقا داده و بالا ببرد. پس از اسمارت فون پرچمداری همانند Mi 5 و میان رده ای همچون Redmi 3 Pro این شرکت چینی همچنان در پی تولید و عرضه تلفن هوشمند دیگری است تا قشر تازه ای از کاربران را به سمت خود جذب نماید.

این دستگاه که در واقع یک فبلت محسوب می گردد، Mi Max نام داشته و دیروز در تصویری تازه از آن نشان داده شد که به راحتی و علیرغم سایز بزرگ اش در جیب فرد جای می گیرد که البته به عقیده بسیاری این موضوع چندان قابل باور نیست. همچنین در روز گذشته یک پوستر تبلیغاتی از این موبایل شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد که در آن به تاریخ رونمائی رسمی از این اسمارت فون در روز دهم می (21 اردیبهشت) اشاره شده بود.

حالا امروز دوباره شایعه تازه ای در مورد استفاده از چیپست اختصاصی شیائومی موسوم به ‘Rifle’ در این دستگاه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. گفته می شود که این تراشه با همکاری شیائومی و موسسه Datang توسعه یافته. همچنین در پستی که در شبکه اجتماعی یاد شده منتشر شده بود، گفته شده که Mi Max به صورت پیش فرض با نسخه 6.0.1 پلتفرم اندروید و رابط کاربری MIUI 8 خود کمپانی سازنده اش همراه خواهد بود.

در انتها نیز بد نیست بگوئیم بر اساس شایعاتی که تاکنون در رابطه با این اسمارت فون به بیرون درز پیدا کرده، در ابتدا گفته می شد که این دستگاه با صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون 820 و شش گیگابایت رم همراه خواهد بود، اما بعد از آن در پایگاه داده GFXBench مشخص گشت که با چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 650 همراه است و حالا امروز هم گفته می شود که با تراشه اختصاصی خود شیائومی تحت عنوان Rifle عرضه خواهد شد.

تشخیص اینکه کدام یک از این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد، بسیار دشوار به نظر می رسد. اما خوشبختانه تا تاریخ رونمائی از این دستگاه زمان زیادی نمانده و به زودی نام و مشخصات اصلی این موبایل را به اطلاعتان خواهیم رساند.

mi-max-launch-date

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمدM2
    احمدM2 | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اسنپ 650 شش هسته ایه نه هشت

مطالب پیشنهادی