ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات تازه شیائومی در راهند؛ تصاویر Mi Max و Mi Band 2 به بیرون درز کرد

شیائومی امسال دو تلفن هوشمند را عرضه کرد که پرچمدار Mi 5 یکی از آنها بود و گفته می شود که در نظر دارد میزان فروش خود را نسبت به سال قبل بیشتر کند و در همین راستا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

شیائومی امسال دو تلفن هوشمند را عرضه کرد که پرچمدار Mi 5 یکی از آنها بود و گفته می شود که در نظر دارد میزان فروش خود را نسبت به سال قبل بیشتر کند و در همین راستا قصد دارد محصولات تازه ای را به کاربران خود معرفی نماید.

به عنوان مثال آنطور که در شایعات آمده است اسمارت فون Mi Max به زودی از راه می رسد و اخیرا هم تصاویر و اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده که این شایعه را تقویت می کند. در همین راستا، امروز تصاویری تازه از محصولات در دست تولید شیائومی به دست آمد که صرفا هم به مدل مکس مربوط نمی شوند.

اگر نگاهی به عکس نخست بیاندازید موبایل مورد بحث را روی میز مشاهده خواهید کرد. طراحی دستگاه نیز کاملا با پوستری که چندی پیش از سوی شرکت سازنده آن منتشر شد همخوانی دارد.

اما همانطور که گفته شد تصاویر صرفا به این تلفن هوشمند مربوط نمی شوند و اگر نگاهی به عکس دوم بیاندازید می توانید دنبال کننده سلامت شیائومی، Mi Band 2، را هم ببینید.

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، شخصی که Mi Band 2 را روی مچ خود دارد کسی نیست جز لی جون مدیرعامل این شرکت که با این اقدام نتنها وجود چنین دستگاهی را تایید می کند بلکه طراحی آن را هم به ما نشان میدهد.

همانطور که احتمالا می دانید Mi Band 1 و Mi Band 1S دستگاه هایی به شدت مقرون به صرفه بودند و بعد از معرفی، شیائومی تعداد زیادی از آنها را به فروش رساند.

آن دو گجت اما، فاقد نمایشگر در بخش جلویی خود بودند و حالا به لطف تصویر جدید به دست آمده از نسخه بعدی آنها، میتوان حدس زد که شیائومی تصمیم به تغییر این طراحی گرفته است.

اما همانطور که در تصویر می بینید Mi Band 2 مجهز به نمایش است و می توانید آن را در وضعیت های خاموش و روشن مشاهده نمایید. نکته دیگر اینکه غول چینی باز هم قصد دارد از سیلیون در بند این پوشیدنی استفاده نماید اما طراحی کلی آن با نسخه های پیشینش فرق دارد و قابل مقایسه با آنها نیست.

تلفن هوشمند Mi Max به زودی معرفی می شود و متاسفانه اطلاعی در خصوص امکانات آن نداریم. هرچند با استناد به شایعات قبلی حدس می زنیم که یک چیپست اسنپدراگون 820 و نمایشگر QHD را در خود جای داده باشد که البته برپایه برخی خبرها، این شرکت در نظر دارد چیپست داخلی خود به نام ریفت را در آن تعبیه کند.

Xiaomi-Mi-Band-2-leak-Lei-Jun_1

Xiaomi-Max-leak_11

 

 

Xiaomi-Mi-Band-2-leak-Lei-Jun_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • میثم
    میثم | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    شیائومی هیچ غلطی نمیتوند بکند.???

  • smr_seddighy
    smr_seddighy | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من صد در صد تابستون یک گوشی از این شیائومی می خرم ولی نمی دونم مشهد جایی هست گوشی شیائومی بفروشه یا نه شما خبر دارید ؟

  • امیر
    امیر | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیشب رفتم ال دیجیتال از نزدیک دیدمشون اونایی ک تو سایتش گذاشته اما فقط تو ویترین بودن خود فروشنده هم میفورآی استفاده میکرد داد باهاش کار کردم دوربینش ۱۳ بود ولی از سامی اِی ۵ جدید ضعیفتر بودولی از لحاظ سرعت نرم افزار مثل هواوی آنر ۳سی میان رده میمونه فقط نمیدونم چرا منوش مث اچ تی سی بالا پایین میشد تو ویترین هم نگاه کردم از لحاظ طراحی و زیبایی‌ فقط mi4 قشنگ بود یه چیزی تو مایه های ایفون ۴اس ضمن اینکه حیف که مدلا جدید مث می۵ و ردمی نوت ۳ هنوز نیاوردن اگه می ۵ بیاد اولین مشتریش خودمم
    با تشکر

  • علیرضا
    علیرضا | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مث یه تماس ویدیویی میمونه انگار میخواد محصولات جدید رو به یه نفر خاص نشون بده که به بیرون درز کرده

مطالب پیشنهادی