ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه iOS اپلیکیشن رسمی HTC Vive در اپ استور منتشر شد

اگر صاحب یک هدست واقعیت مجازی وایو از اچ تی سی هستید، اما تلفن هوشمندتان اندرویدی نیست، از امروز می توانید اپلیکیشن رسمی آن در iOS را نیز در اختیار داشته باشید. به کمک اپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اگر صاحب یک هدست واقعیت مجازی وایو از اچ تی سی هستید، اما تلفن هوشمندتان اندرویدی نیست، از امروز می توانید اپلیکیشن رسمی آن در iOS را نیز در اختیار داشته باشید. به کمک اپ رسمی HTC Vive که امروز در اپ استور منتشر شده، کاربران این هدست قادرند تا بدون نیاز به خروج از دنیای واقعیت مجازی نوتیفیکیشن های ارسالی به موبایل شان را نیز مشاهده کنند.

اپلیکیشن HTC Vive بعضی از قابلیت های منحصر به فرد هدست یادشده همچون قابلیت دریافت تماس، پیامک و مشاهده یادآورهای تقویم را در فضای واقعیت مجازی برای کاربران آیفون به ارمغان آورده است.

HTC-Vive-app

با استفاده از این اپ، هر نوتیفیکیشنی که توسط آن از سیستم عامل iOS فوروارد شود را روی HUD هدست خود مشاهده خواهید کرد. ضمنا کلیه نوتیفیکیشن های دریافتی در داشبورد اپ هم ذخیره می شوند تا هیچ کدامشان از چشم شما پنهان نمانند. البته لازم به ذکر است که فعلا و در این نسخه از اپلیکیشن، نوتیفیکیشن های اپ های شخص ثالث پشتیبانی نمی شوند.

برای استفاده از این اپلیکیشن، در ابتدا لازم است که کلاینت HTC Vive را در رایانه خود نصب کرده و سپس به نصب نسخه موبایل اقدام نمایید. بر خلاف نسخه اندرویدی، نسخه iOS اپلیکیشن فعلا از توانایی ارسال پاسخ های از پیش تعیین شده به تماس ها و پیامک ها برخوردار نیست. اما احتمال می رود که در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن این قابلیت در نسخه iOS اپلیکیشن نیز باشیم.

HTC Vive

HTC Vive

سازنده: HTC Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی