ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه از وان پلاس ۳ در پایگاه های داده ابزارهای بنچ مارک گیری؛ منتظر پرچمداری با ۶ گیگابایت رم باشید

تاکنون شایعات متعددی در رابطه با موبایل OnePlus 3 وجود داشته و گفته می شدکه طی مراسمی در ابتدای ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد که این اتفاق روی نداد. البته فهرست مشخصات این دستگاه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

تاکنون شایعات متعددی در رابطه با موبایل OnePlus 3 وجود داشته و گفته می شدکه طی مراسمی در ابتدای ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد که این اتفاق روی نداد. البته فهرست مشخصات این دستگاه با شماره مدل A3000 در پایگاه داده AnTuTu منتشر شده بود و تا حدی از امکانات آن آگاه بودیم.

حالا این تلفن هوشمند با اسم رمز 'Rain' در کنار مدل دیگری با شماره مدل A3003 در دو پایگاه داده ی دیگر یعنی GFXBench  و Geekbench نیز مشاهده شده است.

بر اساس اطلاعات جدید، مدل های A3000  و A3003 هر دو با چیپست اسنپدراگون 820 همراه خواهند بود که با توجه به پرچمدار بودن این دیوایس نمی بایست تعجب کرد. اما در میان تمامی داده های موجود، میزان 6 گیگابایتی رم که به مدل 'Rain Rain A3000' نسبت داده شده بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

Geekbench-

لازم به ذکر است که در سایت های آنتوتو و GFXBench میزان رم 'Rain A3000' چهار گیگابایت ذکر شده و به این لحاظ اینگونه گمانه زنی می گردد که شاید اطلاعات جدید به نسخه قدرتمندتری از این دستگاه تعلق داشته باشد.

این نسخه های OnePlus 3 احتمالا با حافظه داخلی 64 گیگابایتی، فناوری NFC، بلوتوث، GPS، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K  همراه خواهند بود. همچنین انتظار می رود صفحه نمایش دستگاه 5.5 اینچی و هم اندازه موبایل OnePlus 2 باشد.

اما باز در این مورد هم نوعی ابهام وجود دارد و آن اینکه در پایگاه GFXBench نوشته شده Rain A3000 نمایشگر 5 اینچی دارد. اگر این اندازه درست باشد، پس باید گفت که دیوایس مورد بحث در واقع جانشین  OnePlus X خواهد بود و وان پلاس 3 نیست.

در همین راستا جا دارد اشاره کنیم که سایت چینی ifeng نیز اظهار داشته موبایل OnePlus 3 در 28 می (8 خرداد) رونمائی و در ششم ژوئن (17 خرداد) به بازار عرضه خواهد شد.

Benchmarks-5in

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میثم
    میثم | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه وضعشه حداقل 5 گیگ رم میزد 6 تا برای کربرها بجز گیمرها زیاده

  • jj
    jj | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    هنوز فینگر پرینت نداره

مطالب پیشنهادی