ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات سخت افزاری گلکسی C7 سامسونگ توسط بنچمارک GFXBench

در روزهای گذشته موبایل های سری Galaxy C سامسونگ خبرهای زیادی را به خود اختصاص دادند. حال تلفن هوشمند گلکسی C7 از سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک GFXBench رویت شده و به همین شکل، می توان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در روزهای گذشته موبایل های سری Galaxy C سامسونگ خبرهای زیادی را به خود اختصاص دادند. حال تلفن هوشمند گلکسی C7 از سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک GFXBench رویت شده و به همین شکل، می توان نگاهی داشت به مشخصات سخت افزاری کامل این موبایل میان رده.

گلکسی C7 از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می برد که سامسونگ تصمیم گرفته رزولوشن Full HD را در آن به کار گیرد. گویا شرکت کره ای قصد دارد از این پس رزولوشن Full HD را در میان رده های خود استفاده کند و رزولوشن 2K را نیز به پرچمدارانش اختصاص دهد.

اما چیپست مجتمع دستگاه، اسنپدراگون ۶۲۵ است که به پردازنده ای هشت هسته ای مجهز شده و از سوی دیگر پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را نیز می توان در آن یافت. رم دستگاه چهار گیگابایتی انتخاب شده در حالی که دوربین اصلی ۱۵ و دوربین سلفی به سنسوری ۷ مگاپیکسلی (در واقع ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی) تجهیز گشته اند.

گلکسی C7 سامسونگ به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که البته کاربر می تواند با استفاده از کارت های حافظه ظرفیت آن را افزایش دهد. شرکت کره ای همچنین اندروید مارشملوی ۶.۰.۱ را در محصول مورد اشاره جای داده است. در تصویر زیر، می توانید مشخصات گلکسی C7 را به شکل کامل تری مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-C7-GFXbench-w1200

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی