ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی انحصاری Ratchet and Clank صدر جدول فروش هفتگی انگلیس را تصرف کرد

در هفته اخیر، بازی Ratchet and Clank به صورت انحصاری روی کنسول نسل هشتمی سونی عرضه شد و صدر جدول فروش هفتگی کشور انگلیس را به تصرف خود درآورد. Dark Souls 3 که هفته گذشته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

در هفته اخیر، بازی Ratchet and Clank به صورت انحصاری روی کنسول نسل هشتمی سونی عرضه شد و صدر جدول فروش هفتگی کشور انگلیس را به تصرف خود درآورد. Dark Souls 3 که هفته گذشته با کنار زدن Quantum Break توانسته بود در جایگاه اول قرار گیرد، حالا یک رتبه سقوط کرده اما همچنان جز سه بازی پرفروش هفتگی انگلیس باقی مانده.

این اولین باری است که یک نسخه از سری بازی Ratchet and Clank در جایگاه اول فروش هفتگی قرار می گیرد و به نظر می رسد که ریبوت خوش رنگ و لعاب استودیوی Insomniac، نظر گیمرهای انگلیسی را جلب کرده باشد. Ratchet and Clank نسخه ای بازسازی شده از اولین بازی این سری است که البته با محتویات اضافه فراوانی عرضه شده و گرافیک آن با توجه به استانداردهای رایج نسل هشتم بهبود یافته.

Ratchet and Clank نه تنها به بیشترین فروش هفته اول در این فرنچایز دست یافته، بلکه رکورد پرفروش ترین عنوان قبلی، یعنی A Crack in Time را با سه برابر واحد بیشتر شکسته است. در میان سه عنوان برتر این هفته، گذشته از Dark Souls 3 و Ratchet and Clank می توان Star Wars: Battlefront را نیز مشاهده کرد.

در حال حاضر نزدیک به شش ماه از عرضه Battlefront می گذرد و ظاهرا تب و تاب برای فرنچایز جنگ های ستاره ای هنوز ادامه دارد. بعد از بتلفرانت، شوتر تاکتیکال یوبیسافت، یعنی The Division در جایگاه چهارم قرار گرفته و UFC 2 الکترونیک آرتز با فاصله ای کم به جایگاه پنجم بسنده کرده.

در این میان Star Fox Zero نینتندو هم نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و در رده ششم قرار گرفت. جدول فروش هفته گذشته انگلیس به شرح زیر است:

  1. Ratchet & Clank
  2. Dark Souls III
  3. Star Wars Battlefront
  4. The Division
  5. UFC 2
  6. Star Zero Zero
  7. Call of Duty: Black Ops III
  8. FIFA 16
  9. Quantum Break
  10. Dirt Rally
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی