ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

با Antbo آشنا شوید؛ رباتی شبیه به مورچه که خودتان آن را می سازید [تماشا کنید]

آیا دوست دارید خودتان ربات تولید کنید و به آن برنامه بدهید؟ شاید بد نباشد Antbo را امتحان کنید؛ حشره رباتیکی که برای ذهن های کنجکاو طراحی و تولید شده. Antbo در واقع یک کیت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

آیا دوست دارید خودتان ربات تولید کنید و به آن برنامه بدهید؟ شاید بد نباشد Antbo را امتحان کنید؛ حشره رباتیکی که برای ذهن های کنجکاو طراحی و تولید شده. Antbo در واقع یک کیت ابتدائی و قابل برنامه ریزی برای افراد تازه کاری است که به صورت تفریحی به علم رباتیک علاقه مند هستند.

این کیت را کمپانی DFRobot توسعه داده و بیشتر برای نوجوانان و کودکان مناسب است تا بتوانند به صورت مقدماتی با دانش رباتیک و کدنویسی آشنا شوند.

رباتی که از آن صحبت می کنیم ظاهری شبیه به مورچه دارد و قادر است از ماز و راه های پیچ در پیچ عبور کرده و حتی با دیگر ربات های مشابه خود مبارزه نماید.

یکی از ویژگی های برتر ربات مورد بحث این است که توان یادگیری بسیار بالائی دارد و می تواند با هوشمندی فضای اطراف خود را آنالیز کرده و با دیگر Antbo ها ارتباط برقرار کند. جالب است بدانید که 30 یاخته عصبی موجود در این ربات به آن توان یادگیری بخشیده است. به طور مثال، هنگام ترسیدن می لرزد یا با نگاه به عقب یا جلو به رویداهای اطراف واکنش نشان می دهد.

تولید کننده های این ربات امیدوار هستند به واسطه Antbo بتوانند به کودکان انگیزه و علاقه کافی برای تولید ربات و مونتاژ نمودن وسایل دیجیتال را ببخشند.

این طرح در حال حاضر در سایت جمع سپاری Indiegogo قرار داده شده و با 59 دلار می توان کیت آن را پیش خرید کرد. گفته می شود عرضه این محصول از نوامبر امسال (آبان-آذر) آغاز می شود. اگر دوست دارید به عنوان وسیله سرگرمی به گجت نگاه کنید، می توانید دو عدد از آن خریداری کنید تا با هم مبارزه کنند و شما هم تماشاگر باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی