ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصمیم احتمالی سامسونگ برای بروز رسانی موبایل های سری گلکسی A به اندروید مارشملو

دارندگان موبایل های میان رده اندرویدی معمولا انتظار ندارند که بعد از خرید دستگاه خود، آپدیتی از سوی سازنده دریافت نمایند؛ چرا که بروزرسانی های نرم افزاری به صورت رایج تنها برای موبایل های پرچمدار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

دارندگان موبایل های میان رده اندرویدی معمولا انتظار ندارند که بعد از خرید دستگاه خود، آپدیتی از سوی سازنده دریافت نمایند؛ چرا که بروزرسانی های نرم افزاری به صورت رایج تنها برای موبایل های پرچمدار عرضه می شوند. سامسونگ هم یکی از کمپانی هایی است که تمایلی به عرضه بروزرسانی برای موبایل های میان رده خود نشان نمی دهد هرچند که به نظر می رسد این روند در حال تغییر باشد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان Wi-Fi Alliance، بروزرسانی اندروید 6 مارشملو قرار است برای دو موبایل میان رده گلکسی A5 و گلکسی A7 (نسخه 2016) عرضه گردد. این برای اولین بار است که شاهد عرضه چنین بروزرسانی بزرگی برای موبایل های میان رده سامسونگ هستیم و پیش از این، تنها سونی بود که به صورت مداوم بروزرسانی های مختلف را برای تعداد قابل توجهی از تلفن های هوشمندش عرضه می کرد.

Galaxy-A7-Marshmallow-2

نکته جالب توجه درباره دو موبایل گلکسی A5 و A7  آن است که هر دو، ماه ها بعد از عرضه اندروید مارشملو، به همراه اندروید 5.1 لالیپاپ به دست کاربران رسیدند و مخاطبان را ناامید کردند. اما حالا می توان حدس زد که کره ای ها می خواسته اند تا دو پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، پیش از هر موبایل گلکسی دیگری از سیستم عامل و رابط کاربری جدید بهره ببرند.

بنابراین حالا که برادران گلکسی اس 7 به بازار عرضه آمده اند، منطقی است اگر سامسونگ بخواهد نیم نگاهی به دارندگان موبایل های قدیمی تر نیز انداخته و عملکرد دستگاه آنان را از لحاظ نرم افزاری بهبود ببخشد. در حال حاضر، سری A گلکسی، شامل 4 موبایل هوشمند A7 ،A5 ،A3 و A9 بوده که در این میان تکلیف A3 و A9 نامشخص باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • شایان
    شایان | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خداوکیلی به همه میگم همیشه.سونی تنها شرکتیه که برای میانرده هاش هم احترام قاعله...ام 4 که مال 2014 هست هم مارشملو رو میگیره،دیگه ای 7 و ای 5 (تازه 2016ش!)هم مارشملو نباید بگیره؟؟

  • حامد
    حامد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بازم قابل توجه نیست برا سامسونگ !

    • حامد
      حامد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      این گوشی ها 2016 رو دارن یدک میکشن بایدم به اندروید 6 آبدیت بشن !! میان رده 2015 سونی آبدیت میگیره اینا که 2016 هستن

  • jj
    jj | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من امروز اس 6 خریدم بریم مارشمالو ببینیم چه تغییری کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی