ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقابل تسلا و فراری؛ آیا Model X توان رقابت با F430 را دارد؟ [تماشا کنید]

همان طور که ایلان ماسک نیز ادعا می کند، تسلا به هیچ عنوان بلد نیست ماشین های آرام و کم سرعت بسازد. وقتی صحبت از شتاب خودرو می شود، اتومبیل های برقی این کمپانی می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

همان طور که ایلان ماسک نیز ادعا می کند، تسلا به هیچ عنوان بلد نیست ماشین های آرام و کم سرعت بسازد. وقتی صحبت از شتاب خودرو می شود، اتومبیل های برقی این کمپانی می توانند حسابی خودنمائی کنند زیرا از این منظر مشابه و شاید حتی بهتر از خودروهای لوکس و گران قیمت کار می کنند.

در طول ماه های اخیر ویدئوهای متعددی از درگ Model S تسلا با ماشین های لوکسی همانند Aventador لامبورگینی،  650s Spider مک لارن و حتی هواپیمای بوئینگ 737 در یوتوب منتشر شده که نشان می دهد در تمام تست ها، Model S برنده میدان بوده.

این خودرو، صفر تا یکصد کیلومتر را فقط در عرض 2.8 ثانیه پر می کند که این موضوع آن را یک سر و گردن بالاتر از بیشتر ماشین های موجود در بازار قرار داده.

حالا فارغ از مدل اس، کمپانی خودروساز یاد شده به سراغ مدل اکس خود رفته و P90D Model X را در مقابل فراری F430 قرار داده تا نشان دهد آیا باقی محصولاتش هم از چنین توانائی هایی برخوردار هستند یا خیر.

مدل اکس در مود Ludicrous قادر است در عرض 3.2 ثانیه از صفر تا یکصد کیلومتر برسد. به این مفهوم که مسیر 400 متری را فقط در 11.7 ثانیه طی کرده و می تواند به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت برسد. در مقابل، حداکثر سرعت  فراری F430 حدود 315 کیلومتر در ساعت است و در عرض 3.8 ثانیه از صفر تا یکصد کیلومتر را پر می کند.

برای اینکه درگ این دو خودرو را ببینید و متوجه شوید کدام یک از وسایل نقلیه یاد شده بیشتر از آن یکی شتاب دارد، توصیه می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا باید به سازنده های تسلا آفرین گفت هنوز چند سال بیشتر از عمر این محصولات برقیش نمیگذره ولی به راحتی داره همه رو از دم له میکنه میره جلو بی ام و با ۱۰۰ سال سابقه تو سری ۷ جلوی تسلا مدل اس کاملا واضح کم اورد.

  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی