ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جان رومرو خبر از ساخت بازی شوتر جدیدی به نام Blackroom می دهد

جان رومرو، یکی از مغزهای متفکر عناوین شهیر Doom و Quake، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد بار دیگر به ساخت عنوانی با محوریت شوتر اول شخص بپردازد. رومرو چندی پیش استودیویی جدیدی به نام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

جان رومرو، یکی از مغزهای متفکر عناوین شهیر Doom و Quake، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد بار دیگر به ساخت عنوانی با محوریت شوتر اول شخص بپردازد. رومرو چندی پیش استودیویی جدیدی به نام Night Work Games تاسیس کرد و اخیرا از اولین بازی این استودیو به نام Blackroom رونمایی کرده است.

به گفته رومرو، جهان Blackroom در یک شبیه ساز هولوگرافیک می گذرد که دچار فاجعه شده و استودیوی Night Work اعتقاد دارد می تواند با این بازی، یک بار دیگر به دوران بازی های سریع و خشونت آمیز اول شخص روی پی سی بازگردد. بازی قرار است در کنار بخش کمپین تک نفره، به چند ماد چندنفره نیز مجهز باشد و البته کاربران می توانند خود نیز دست به کار شده و برای Blackroom مادسازی کنند. ضمنا تولید موسیقی بازی، برعهده گیتاریست متال معروف، جورج لینچ خواهد بود.

UI_Display.0

بعد از بازی سازان مشهوری نظیر پیتر مولینیو و کوجی ایگاراشی، حالا نوبت به رومرو رسیده تا کمپینی برای Blackroom در کیک استارتر راه اندازی کرده و سرمایه 700 هزار دلاری را برای توسعه آن طلب کند. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که Blackroom روی چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد اما انتظار می رود که اواخر 2018 علاوه بر پی سی، روی کنسول های نسل هشتمی هم در دسترس قرار گیرد.

جان رومرو یکی از موسسین استودیوی id Software به حساب می آید و تا به حال روی عناوین بی نظیری مثل Wolfenstein 3D ،Dangerous Dave ،Hexen و Quake کار کرده است. اما شاید مشهورترین عنوانی که رومرو در نقش طراح آن ظاهر شده، Doom باشد که نسخه ریبوت آن تا چندی دیگر به بازار می آید. ابزارهای توسعه بازی رومرو به همراه تکنیک های برنامه نویسی جان کارمک، تاثیر شگرفی در محبوبیت سبک شوتر اول شخص داشتند و بدون دانش آن ها، شاید امروز شاهد Call of Duty یا عناوینی از آن دست نبودیم. تریلر معرفی Blackroom به همراه توضیحاتی از سوی جان رومرو در پایین قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی