ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از داک شارژ Logi Base برای آیپد پرو رونمایی کرد

کمپانی لاجیتک امروز از داک شارژی جدید برای آیپد پرو به نام Logi Base رونمایی کرد که به کمک اتصال Smart Connector تبلت مورد بحث، اعمالی نظیر شارژ و همگام سازی اطلاعات با کامپیوترهای خانگی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی لاجیتک امروز از داک شارژی جدید برای آیپد پرو به نام Logi Base رونمایی کرد که به کمک اتصال Smart Connector تبلت مورد بحث، اعمالی نظیر شارژ و همگام سازی اطلاعات با کامپیوترهای خانگی را به انجام می رساند. Logi Base از هر دو نسخه آپید پرو، یعنی نسخه 12.9 اینچی و 9.7 اینچی پشتیبانی می کند و بدنه آن از آلومینیوم با کیفیت به همراه چند آهن ربا ساخته شده تا آیپد به خوبی روی آن قرار گیرد.

از نظر ظاهری، Logi Base شباهتی غیرفابل انکار به داک های شارژی که پیش از این هم بارها دیده ایم دارد، اما هنگامی که با دقت به آن نگاه می کنیم، اتصال  Smart Connector و پورت Lightning را در پشت آن می توان مشاهده کرد که Base را با سایر داک ها متمایز می نماید. بنابراین می توان آیپد پرو را درست مثل آیفون، به راحتی روی داک قرار داد و آن را شارژ کرد.

jpeg-image-77daf68b41cb-1

از منظر طراحی، Logi Base از کیفیت بسیار بالایی در ساخت برخوردار است. بدنه داک از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده و به همین جهت، با تمام رنگ های آپید پرو سازگاری کامل دارد. علاوه بر این Base به گونه ای طراحی شده تا نمایشگر آیپد پرو را با زاویه ای مناسب در مقابل دید کاربر قرار دهد و امکان مشاهده محتویات و کار با اپلیکیشن های مختلف، کماکان هنگام شارژ تبلت فراهم باشد.

استفاده لاجیتک از Smart Connector اقدامی هوشمندانه بوده، چرا که کاربر را از اتصال دائمی کابل هنگام شارژ بی نیاز می کند اما شاید مشکل اینجا باشد که برای استفاده از داک لاجیتک باید Smart Cover یا Smart Keyboard را از آیپد پرو جدا کنید؛ البته بیش از آن که لاجیتک مقصر این ماجرا تلقی شود، می توان مشکل را به طراحی نه چندان هوشمندانه اپل نسبت داد. عرضه داک شارژ Logi Base از امروز آغاز شده و با قیمت 100 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Logi_BASE_Bedroom.0.0 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی