ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: نسل بعدی اپل واچ از دیتای همراه پشتیبانی می کند

یکی از بزرگترین مشکلات اپل واچ این است که اگر آن را از آیفون جدا کنید، نمی تواند همچون یک دستگاه مستقل، عملکردی مطلوب داشته باشد. همچنان قادر هستید ببینید چقدر دویده اید یا پیاده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

یکی از بزرگترین مشکلات اپل واچ این است که اگر آن را از آیفون جدا کنید، نمی تواند همچون یک دستگاه مستقل، عملکردی مطلوب داشته باشد. همچنان قادر هستید ببینید چقدر دویده اید یا پیاده روی کرده اید یا ضربان قلب تان در چه حدی بوده، اما خبری از دریافت نوتیفیکیشن ها نیست.

وال استریت ژورنال ولی امروز گزارش می دهد که نسخه بعدی اپل واچ، در کنار مجهز شدن به یک پردازنده سریع تر، از دیتای همراه نیز بهره خواهد برد. در گزارش منبع یاد شده، اشاره نگشته که استفاده ی اپل واچ از دیتای همراه به چه صورت خواهد بود و آیا این ساعت هوشمند به درگاه سیم کارت مجهز می گردد یا خیر.

در حال حاضر ساعت های هوشمندی وجود دارند که به دیتای همراه مجهز می شوند. به این صورت شما در زمان ورزش کردن قادر هستید موبایل تان را همراه خود نبرده و باز هم نوتیفیکیشن ها را دریافت نمایید. البته وال استریت ژورنال در گزارش خود می نویسد که شما همچنان به آیفون برای استفاده از اپل واچ نیاز خواهید داشت، اما اتکای گجت پوشیدنی مورد بحث به تلفن هوشمند یاد شده، تا حد زیادی کمتر خواهد شد. برای نمونه، جهت نصب اپلیکیشن ها در اپل واچ به آیفون نیاز پیدا خواهید کرد.

طبیعتاً اپل در حال حاضر به شکل رسمی به مقاله وال استریت ژورنال پاسخ نخواهد داد اما نشانه هایی وجود دارند که همین گزارش را تا حدی تایید می کنند. برای مثال، اپل در روزهای گذشته خبر داد که از تاریخ یکم ژوئن، توسعه دهندگان باید صرفا اپ های خود را به شکلی توسعه دهند که کاملا از آیفون مستقل باشند.

در حال حاضر سوال اصلی اینجاست که نسل بعدی اپل واچ، که احتمالا به پیشتیبانی از دیتای همراه مجهز خواهد بود، چه زمانی به شکل رسمی معرفی شده و عرضه می گردد و آیا اپل تصمیم دارد قیمت بالاتری برای آن در نظر گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی