ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LeEco با اتومبیل الکتریکی خود، تسلا را به رقابت دعوت کرد

هفته گذشته کمپانی چینی LeEco از مدل مفهومی خودرویی تمام الکتریکی به نام LeSee رونمایی کرد که قرار است در نهایت به شکل اتومبیلی خودران و بسیار هوشمند دربیاید. بعد از معرفی این طرح مفهومی، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

هفته گذشته کمپانی چینی LeEco از مدل مفهومی خودرویی تمام الکتریکی به نام LeSee رونمایی کرد که قرار است در نهایت به شکل اتومبیلی خودران و بسیار هوشمند دربیاید. بعد از معرفی این طرح مفهومی، به نظر می رسد که LeEco حالا به فکر رقابت با بزرگان این صنعت مانند تسلا افتاده؛ شرکتی که در چند سال اخیر، تکنولوژی اتومبیل های الکتریکی را به اوج خود رسانده است.

جیا یئوتینگ (Jia Yeuting)، یکی از موسسین LeEco اخیرا طی مصاحبه ای با رویترز به صورت مستقیم، تسلا را به رقابت دعوت نموده و گفته: «تسلا کمپانی بزرگی است و صنعت جهانی خودرو را به دوران اتومبیل های الکترونیکی آورده است، اما ما فقط یک خودرو نمی سازیم.»

به عقیده یئوتینگ، اتومبیل LeSee و دیگر نسخه های بعدی آن در مجموع، موبایل های هوشمندی با چهار چرخ به حساب می آیند و پر هستند از عملکردهای هوشمند مختلف. البته بدیهی است که برای دستیابی به چنین هدفی، LeEco باید اتومبیل هایی تمام خودکار پدید آورد که هنوز قوانین نسبتا سفت و سختی در رابطه با آنها در برخی ایالات آمریکا حاکم است.

یئوتینگ به صراحت گفته امیدوار است ضمن کنار زدن رقبایی چون تسلا، هدایت و رهبری این حوزه را برعهده گیرد و صنعت اتومبیل های هوشمند و خودران را وارد عرصه جدیدی کند. باید خاطر نشان کرد که طبق اعلام پیشین LeEco، نسخه ای بهبودیافته از اتومبیل LeSee یکبار دیگر در نمایشگاه خودروی پکن، که از دیروز آغاز به کار کرده به نمایش درخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی