ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Logitech به کمک 160 کیبورد گیمینگ، نمایشگری پیکسلی و غول آسا خلق کرد [تماشا کنید]

استفاده از نور پس زمینه و قابل برنامه نویسی LED به یکی از استانداردهای رایج کمپانی های تولیدکننده محصولات گیمینگ تبدیل شده و به وفور شاهد بهره گیری از آن ها هستیم. اما کمپانی شهیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

استفاده از نور پس زمینه و قابل برنامه نویسی LED به یکی از استانداردهای رایج کمپانی های تولیدکننده محصولات گیمینگ تبدیل شده و به وفور شاهد بهره گیری از آن ها هستیم. اما کمپانی شهیر Logitech اخیرا از این تکنولوژی به روشی نوین استفاده کرده که در نوع خود بسیار جالب است.

کمپانی مورد اشاره طی فستیوال PAX East امسال، با کنار هم قرار دادن 160 کیبورد گیمینگ G810، نمایشگری پیکسلی و غول آسا ساخت که از آن به عنوان «دیوار بزرگ لاجیتک G» یاد می شود. Logitech با همکاری کمپانی iam8bit، این کیبوردها را به گونه ای برنامه نویسی کرده که می توان پیغام های گوناگون و حتی تصویری از یک بازی شوتر ساید اسکرول را روی آن تماشا کرد.

با نگاهی نزدیک به نمایشگر متوجه می شویم که دکمه های کیبورد به گونه ای تغییر یافته اند که نور بیشتری به چشم مخاطب برسد، با این حال تنوع رنگی کیبورد G810 کمپانی مورد اشاره همچنان تحسین برانگیز است.

کاربران با استفاده از کیبورد G810 می توانند رنگ پس زمینه تک تک دکمه ها را به صورت جداگانه تغییر دهند و یا تنظیمات مختلفی براساس بازی های مختلف اعمال نمایند. بسیاری از منتقدین، G810 را یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار می دادند که تجربه بازی های ویدیویی را بیش از پیش جذاب می کند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جالب Logitech دعوت می نماییم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی