ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش FBI برای پنهان سازی شیوه رمزگشایی از آیفون سن برناردینو ادامه دارد

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که پلیس فدرال آمریکا ابزاری را از یک شرکت شخص ثالث خریداری کرده که می تواند آیفون 5c را رمزگشایی کند اما مسئله اینجاست که این اداره تحقیقاتی، دانش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که پلیس فدرال آمریکا ابزاری را از یک شرکت شخص ثالث خریداری کرده که می تواند آیفون 5c را رمزگشایی کند اما مسئله اینجاست که این اداره تحقیقاتی، دانش مورد نیاز برای توسعه نسخه بهود یافته از وسیله ای که خریداری کرده را ندارد.

اکنون FBI تمام تلاش خود را به کار گرفته تا روش هک کردن آیفون را برای خود به عنوان یک راز سر به مهر نگه دارد. انتظار می رود که در روزهای پیش رو، سازمان یاد شده توضیحات کاملی را به مقامات ارشد دولتی در همین زمینه ارائه دهد.

در این میان سخنگوی اپل نیز گفته های پیشین وکیل ارشد این شرکت را تکرار کرده و می گوید که قطعا این آسیب پذیری، عمر کوتاهی خواهد داشت و اپل آن را در اولین فرصت رفع خواهد کرد.

پیش از این شخص اول FBI موسوم به «جیمز کامی» «James Comey » عنوان نموده بود که خرید ابزار مورد نیاز جهت رمزگشایی از آیفون 5c برای آنها بیشتر از ۱ میلیون دلار هزینه دربرداشته است.

در هر حال، FBI اکنون مدعیست که به دلیل اینکه ابزار یاد شده را از یک شرکت شخص ثالث دیگر خریده و خودش آن را توسعه نداده، آگاهی خاصی در مورد نحوه کارکردش ندارد و ارائه توضیح به مقامات ارشد دولتی، امری بیهوده است. در این میان اپل پیش از این گفته بود که برای دست یافتن به روش مورد استفاده از سوی اف بی آی، به شکایت از این سازمان روی نمی آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علیـــــــــــــرضا
    علیـــــــــــــرضا | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    پس نظر من تایید نشد

  • علیـــــــــــــرضا
    علیـــــــــــــرضا | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خداییش از این اف بی ای بیاید بیرون
    بالاخره هرکاری کرد که کرد دیگه از تیتر این بحث ... گلاب روتون :/

  • benyamin
    benyamin | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دفترچه ای چیزی تو جعبه نداره؟ انداخته یارو خخ?

مطالب پیشنهادی