ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشغول ساخت نوعی ایرباد وایرلس و دستبند دنبال کننده سلامت است

براساس تصاویری که توسط سایت ونچربیت منتشر شده، سامسونگ مشغول ساخت نوعی ایرباد وایرلس و پوشیدنی تازه به نام Gear Fit است. فردی که ظاهرا توانسته این گجت ها را تست کند تصاویر مربوط به آنها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس تصاویری که توسط سایت ونچربیت منتشر شده، سامسونگ مشغول ساخت نوعی ایرباد وایرلس و پوشیدنی تازه به نام Gear Fit است. فردی که ظاهرا توانسته این گجت ها را تست کند تصاویر مربوط به آنها را برای سایت یاد شده ارسال نموده و علاوه بر پاره ای اطلاعات در این باره، حس اولیه خود در زمان استفاده از این دستگاه ها را هم تشریح کرده است.

ایربادهای سامسونگ ظاهرا Gear IconX نام دارند و آنطور که به نظر می آید شباهت های زیادی میان آنها و ایرفون های مدل Bragi Dash وجود دارد؛ برای مثال کوچک هستند، نوعی مکانیزم کنترلی مبتنی بر تاچپد برایشان در نظر گرفته شده، قابلیت دنبال کردن فعالیت های بدنی را دارند و مهم تر از همه اینکه چهار گیگابات حافظه داخلی برای ذخیره سازی موسیقی و پخش در حین حرکت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصولات همچنین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند و یک کیف حمل هم همراهشان در اختیار مشتری قرار داده می شود که وقتی از ایربادها استفاده نمی شود قادر است آنها را شارژ کند. در سایت ونچربیت همچنین اشاره شده این محصول از بلوتوث بهره می گیرد که تا به اینجا ثابت این استاندارد ارتباطی شده راهکار مناسبی برای ایربادهای وایرلس نیست.

اما جدای از مشخصات ذکر شده، حوزه اکسسوری چندی است که شلوغ تر از قبل گردیده، برای نمونه طبق برخی گزارشات، اپل مشغول ساخت ایربادهای وایرلس خود است، محصول شرکت Dash که پیشتر به آن اشاره کردیم هم اکنون در بازار موجود است و ده ها شرکت دیگر نیز تلاش دارند که به بازار این گجت ها ورود پیدا کنند.

همانطور که در ابتدا گفته شد، سامسونگ هم اکنون روی نوعی پوشیدنی به نام Gear Fit هم کار می کند که اولین آپدیت بعد از عرضه مچبند سلامت آن در سال 2014 محسوب می شود. این دستگاه یک نمایشگر 1.84 اینچی Super AMOLED و همچنین GPS دارد تا دنبال کردن فعالیت های مسافت زیاد با آن راحت تر و دقیق تر صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به سلامتی شنیده، که اپل داره این کارو میکنه باز میخواد اول بشه و قهرمان جهان :)) شروع میکنه به تولید 100 جور ایرپاد که هیچکدوم هم درست کار نمیکنن

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      تو چرا میسوزی :)))

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خوب به سلامتی

مطالب پیشنهادی