ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC One S9 رسما معرفی شد

امروز اچ تی سی از موبایل One S9 خود به صورت رسمی رونمائی نمود. متاسفانه اما این دستگاه حرف تازه ای برای گفتن ندارد و از نظر ظاهری نیز همانند One M9 است و همان بدنه ی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

امروز اچ تی سی از موبایل One S9 خود به صورت رسمی رونمائی نمود. متاسفانه اما این دستگاه حرف تازه ای برای گفتن ندارد و از نظر ظاهری نیز همانند One M9 است و همان بدنه ی فلزی و خوش ساخت را دارد، با این تفاوت که اس 9 علاوه بر داشتن قیمت مناسب تر، دو اسپیکر هم به بخش جلوئی اش اضافه گشته.

نرم افزار این موبایل، نسخه 6 اندروید است که با رابط کاربری Sense خود اچ تی سی همراه شده. جا دارد اشاره کنیم که One S9 یک تلفن هوشمند میان رده محسوب می گردد و به همین لحاظ نباید انتظار زیادی از آن داشت، با این وجود قلب تپنده اش چیپست Helio X10 مدیا تک است که عملکرد و سرعت قابل قبولی دارد و نیازهای کاربر را تا اندازه زیادی برطرف می نماید.

کمپانی تایوانی سازنده در تبلیغات خود برای One S9 بیشترین تاکید را روی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن گذاشته که از نوع UltraPixel با پیکسل های 2 میکرونی است؛ به این مفهوم که قادر است بسیار بهتر از دوربین های موجود روی اسمارت فون های دیگر، در شرایط کم نور و تاریک عکاسی نماید. دیگر قابلیت ها و امکانات این دستگاه هم در جدول زیر به طور مختصر توضیح داده شده اند.

1

Capture-w1000

تلفن هوشمند One S9 برای کشورهای اروپائی با فناوری 4G LTE همراه است و هنوز معلوم نیست نسخه هایی که به دیگر نقاط جهان قرار است عرضه گردد، چه ویژگی های متفاوتی خواهند داشت. اما در حال حاضر، با قیمتی حدود 566 دلار در کشورهای اروپائی عرضه گشته و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

one-s9-w1000

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • meyisam
    meyisam | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با این قیمت میانرده محسوب نمیشه که این یه گوشی اقتصادیه(این دقیقا چیزیه که مدیرعامل اچ تی سی فکر میکنه و این قیمتو داده)

  • مهرداد
    مهرداد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    قربون k3 note خودم بشم. چه خبره 566 دلار واسه یک میان رده، حالشون خوب نیست بابا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی