ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات منتسب به نسخه 2016 موبایل Moto X موتورولا در پایگاه داده GeekBench

امروز، در پایگاه داده GeekBench موبایل جدیدی از موتورولا با شماره مدل XT1650 مشاهده شده که گمانه زنی می گردد این دستگاه، با اسم رمز Sheridan نسخه 2016 از موبایل Moto X باشد. دلیل این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

امروز، در پایگاه داده GeekBench موبایل جدیدی از موتورولا با شماره مدل XT1650 مشاهده شده که گمانه زنی می گردد این دستگاه، با اسم رمز Sheridan نسخه 2016 از موبایل Moto X باشد.

دلیل این فرضیات هم شماره مدل و مشخصات این تلفن هوشمند است که گفته شده چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 820، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگابایت رم دارد و نسخه 6.0.1 اندروید روی آن نصب است.

نسخه های موجود از این دستگاه شامل مدل های 32 و 64 گیگابایتی خواهند بود که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود نمونه موردنظرشان را انتخاب نمایند. همچنین جا دارد اشاره کنیم که این دیوایس احتمالا در روز نهم ژوئن (20 خرداد ماه) رونمائی خواهد شد. از این رو، چون این تاریخ بعد از کنفرانس توسعه دهنده های Google I/O است، می توان امیدوار بود که نسخه N اندروید به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب باشد.

در مورد نتیجه بنچمارک این موبایل باید گفت که امتیاز تست تک هسته ای GeekBench آن 2309 و تست چند هسته ای اش 5344 بوده است که تقریبا مشابه بیشتر امتیازهایی است که توسط دیگر چیپست های کوالکام در این اواخر کسب شده اند.

یک نکته دیگر اینکه موتو اکس Pure Edition که از طریق اپراتورها ارائه می شد شماره مدل XT-1575 را به همراه داشت و لذا منتسب بودن شماره مدل  XT-1650 به دستگاهی که در بالا از آن سخن گفتیم خود به تنهایی می تواند تائید کننده این موضوع باشد که در حال ملاحظه مشخصه های فنی نسل آتی موتو اکس هستیم. هر چند می بایست منتظر ماند تا گذر زمان صحت این موضوع را معین کند.

2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی