ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن یوتوب به روز شد؛ ارتقای طراحی صفحه خانه، بهبود سیستم پیشنهاد ویدئو و تبلیغات جدید شش ثانیه ای

اپلیکیشن یوتوب امروز بروزرسانی نسبتا مهمی با قابلیت هایی جدید دریافت کرده تا تجربه تماشای ویدئوها در آن برای کاربران از همیشه لذت بخش تر باشد. در درجه نخست، گوگل تغییرات کوچکی در صفحه خانه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اپلیکیشن یوتوب امروز بروزرسانی نسبتا مهمی با قابلیت هایی جدید دریافت کرده تا تجربه تماشای ویدئوها در آن برای کاربران از همیشه لذت بخش تر باشد. در درجه نخست، گوگل تغییرات کوچکی در صفحه خانه یوتوب ایجاد کرده است. از این پس در اپلیکیشن یوتوب می توانید تصاویر بندانگشتی درشت تری از ویدئوها را ببینید، تا آسان تر از همیشه آنها را تشخیص داده و به جستجو در میان شان بپردازید.

این تغییر البته تغییر چندان بزرگی نیست و ممکن است در نظر اول متوجه آن نشوید. اما بهبود عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوها، تغییر بنیادین نسخه جدید یوتوب است که با اندکی کار در محیط اپلیکیشن حتما آن را احساس خواهید کرد. گوگل در این نسخه سیستم پیشنهادی جدیدی بر مبنای یادگیری ماشینی پیاده سازی کرده که می تواند با بررسی و جستجو در تاریخچه ویدئوهای بازدیدشده و کانال هایی که در آن مشترک شده اید، پیشنهادهای بهتری نسبت به قبل به شما ارائه نماید.

گوگل در این خصوص مدعی است که این سیستم جدید از این پس "ویدئوهای جدیدتر و از سازندگانی که بیشتر از بقیه دوستشان دارید به شما پیشنهاد می کند" و با یادگیری ماشینی، روز به روز در ارائه پیشنهادات ارتقا خواهد یافت.

مضاف بر مواردی که گفتیم، گزینه دیگری نیز در این نسخه به یوتوب اضافه شده که مطمئنا باب میل کاربران نیست، اما شرکای تجاری گوگل به شدت از آن استقبال خواهند کرد. یوتوب اعلام کرده که از این پس قبل از تماشای بعضی از ویدئوها، تبلیغات شش ثانیه ای جدیدی تحت عنوان Bumper ad را خواهید دید که متأسفانه قابل رد کردن نیستند.

اگرچه این تبلیغات فقط یک ثانیه از تبلیغات پنج ثانیه ای قابل اسکیپ طولانی ترند، اما همین یک ثانیه انتظار برای تماشای ویدئویی که برایش شور و اشتیاق دارید می تواند بسیار طولانی باشد و نکته آزاردهنده تر این که مجبورید آن ها را از ابتدا تا انتها تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی