ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام مشغول تست یک رابط کاربری سیاه و سفید است

از زمانی که اینستاگرام منتشر شده و به یاد داریم، تغییر چندانی را در رنگ آمیزی رابط کاربری اش شاهد نبوده ایم. طی این سال ها طراحی آیتم ها و منوهای این اپ دستخوش تغییرات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

از زمانی که اینستاگرام منتشر شده و به یاد داریم، تغییر چندانی را در رنگ آمیزی رابط کاربری اش شاهد نبوده ایم. طی این سال ها طراحی آیتم ها و منوهای این اپ دستخوش تغییرات کوچکی شده، اما رنگ غالب رابط کاربری تقریبا همیشه آبی پر رنگ بوده است.

با وجود این مسئله، به نظر می رسد که اینستاگرام قصد ایجاد تغییری در رابط کاربری اش را دارد که کمتر کسی می توانست آن را پیش بینی کند. تیم سازنده این اپ در حال حاضر مشغول آزمایش نسخه ای سیاه و سفید از اینستاگرام است که چند اسکرین شات از آن در فضای مجازی فاش شده که می توانید نمونه ای از آنها را در ادامه مشاهده کنید:

 instagram-mono-640x560

بنابر گزارش The Verge، به نظر می رسد که این اسکرین شات ها توسط شخصی به نام آنتون آبراموف در فضای مجازی فاش شده اند. همانطور که در تصویر می بینید، به غیر از پاپ آپ قرمز رنگ نوتیفیکیشن تقریبا تمام محیط اینستاگرام در این نسخه به رنگ های سیاه و سفید درآمده است.

احتمالا هدف اینستاگرام از کار بر روی این نسخه این بوده که محیط رنگی رابط کاربری فعلی، نتواند تمرکز کاربر را از تصاویر که رکن اصلی و محور توجه این شبکه اجتماعی هستند منحرف سازد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید گفت که اینستاگرام با ارائه این نسخه تک رنگ در هدف خود بسیار موفق بوده است.

مسئولین اینستاگرام در مصاحبه با وبسایت ورج، وجود این نسخه آزمایشی و اسکرین شات های منتشر شده از آن را تأیید کرده اند، با این حال تضمینی هم نداده اند که حتما این نسخه در آینده برای عموم منتشر گردد. یکی از مقامات اینستاگرام در این خصوص گفته که "ما معمولا تجربیات جدیدمان را با درصد کمی از کاربران مان در سراسر دنیا آزمایش می کنیم. این فقط یک تست از طراحی رابط کاربری است."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • گیلاپس (Gilapps.ir)
    گیلاپس (Gilapps.ir) | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مال تبلت منم از دیشب همینطوری شده و هوزم همینطوری هست. فکر می‌کنم که مال خیلی‌های دیگه هم شده باشه و جریان اینطوری نیست که حالا یکی بیاد فاش کنه...

    • گیلاپس (Gilapps.ir)
      گیلاپس (Gilapps.ir) | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

      این هم تصویر فاش شده توسط من ?

  • محمد
    محمد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    Instagram من دیشب
    رابط کاربریش به همین شکل در اومد ولی دوباره برگشت به حالت اولیه بعد ۲ ساعت

مطالب پیشنهادی