ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه کنسول NX از سوی نینتندو مشخص شد؛ منتظر رونمایی از آن در E3 2016 نباشید

در حالی که طی چند ماه اخیر، شایعات بسیاری درباره کنسول NX نینتندو منتشر شد و دیگر نمی دانستیم باید کدام یک را باور کرد، کمپانی ژاپنی برای نخستین بار در کنار گزارش مالی خود، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

در حالی که طی چند ماه اخیر، شایعات بسیاری درباره کنسول NX نینتندو منتشر شد و دیگر نمی دانستیم باید کدام یک را باور کرد، کمپانی ژاپنی برای نخستین بار در کنار گزارش مالی خود، تاریخ عرضه NX را با مخاطبان به اشتراک گذاشته و اعلام نموده که می توانیم در ماه مارس 2017 منتظر ورود آن به بازار باشیم. نینتندو به جز تاریخ عرضه کنسول، هیچ اطلاعات خاصی درباره NX منتشر نکرده و صرفی مدعی شده که دستگاه براساس «مفهومی کاملا جدید و متفاوت» توسعه یافته.

شاید تایید تاریخ عرضه کنسول NX بدین شکل اندکی عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید که نینتندو پیش از این هم، چنین روندی را در قبال دو پلتفرم 3DS و Wii U در پیش گرفته بود. در واقع کمپانی ساکن کیوتو معمولا عادت دارد که وجود پلتفرم های جدید را به صورت مختصر تایید نموده و از سرمایه گذاران و مردم بخواهد تا برای رونمایی کامل از آنها تا برگزاری رویداد E3 منتظر بمانند.

اما نکته عجیب ماجرا این است که ظاهرا نباید منتظر رونمایی از NX طی همایش E3 2016 بود. این خبر را یکی از گزارشگران وال استریت ژورنال منتشر کرده و در توییتر خود نوشته که نینتندو به جای رونمایی از NX، تمرکزش را روی بازی جدید Zelda معطوف خواهد کرد. ضمنا باید خاطرنشان کرد که بازی The Legend of Zelda یکبار دیگر تاخیر خورده و در سال 2017 برای دو پلتفرم Wii U و NX منتشر می شود.

اگرچه نینتندو برنامه ای برای معرفی رسمی NX به عموم در E3 امسال ندارد اما می توان انتظار داشت که که ژاپنی ها کنسول جدیدشان را پشت درهای بسته به خبرنگاران نشان دهند. بنابراین فعلا باید صبر کرد و دید که نینتندو دقیقا چه در سر داشته و می تواند با کنسول جدیدش، سونی و مایکروسافت را به چالش بکشد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی