ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه پیش نمایش Skype for Business برای مک منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت آذر ماه سال گذشته نسخه ویژه ای از اپلیکیشن اسکایپ موسوم به Skype for Business را برای کلیه پلتفرم های موبایل منتشر کرد. امروز و پس از گذشت حدود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت آذر ماه سال گذشته نسخه ویژه ای از اپلیکیشن اسکایپ موسوم به Skype for Business را برای کلیه پلتفرم های موبایل منتشر کرد. امروز و پس از گذشت حدود پنج ماه از این موضوع، حالا نوبت به کاربران مک رسیده تا بتوانند از نسخه ویژه این اپلیکیشن پیام رسانی برای شرکت ها و ادارات استفاده نمایند.

مایکروسافت ساعاتی پیش اعلام کرده که مدیران واحد IT شرکت ها و ادارات می توانند از همین حالا برای تجربه نسخه پیش نمایش این سرویس در مک، با مراجعه به آدرس اینترنتی www.SkypePreview.com درخواست دعوت نامه کنند.

نسخه پیش نمایش فعلی در مک، از بسیاری جهات محدود است. در آن فقط می توانید قرار ملاقات هایی که در تقویم آتلوک تان ثبت شده را مشاهده کرده و به آنها بپیوندید. وقتی که به قرار ملاقات پیوستید، تنها به امکانات پایه چت و گفتگو دسترسی خواهید داشت و می توانید دیگران را نیز به کنفرانس دعوت کنید.

مایکروسافت می گوید که قابلیت های دیگر را در چند فاز مجزا به نسخه مک اضافه خواهد کرد. بروزرسانی بعدی، امکان ارسال پیام های سریع و مخاطبین را به Skype for Business می افزاید و در تابستان امکانات تلفنی و موارد وابسته به آن را در نسخه مک این اپلیکیشن شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی