ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ال جی منتشر شد؛ واحد موبایل زیانی ۱۶۸ میلیون دلاری ثبت کرده است

فصل گزارشات مالی از راه رسیده و در همین راستا ال جی موبایل اعلام نموده طی سه ماهه اخیر میزان فروش و درآمدش هر یک به ترتیب ۳ و ۱۹ درصد نسبت به فصل مالی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

فصل گزارشات مالی از راه رسیده و در همین راستا ال جی موبایل اعلام نموده طی سه ماهه اخیر میزان فروش و درآمدش هر یک به ترتیب ۳ و ۱۹ درصد نسبت به فصل مالی گذشته کاهش داشته اند. گفتنی است که این برند، طی بازه زمانی مذکور ۱۳.۵ میلیون اسمارت فون را راهی بازار ساخته که این میزان از تنزل سالانه ای ۱۲ درصدی خبر می دهد.

ال جی خاطر نشان ساخته که عدم تمایل اپراتورهای آمریکای شمالی برای همکاری با این شرکت و عرضه محصولات اش به کاربران خود، اوضاع اقتصادی ناپایدار سرزمین های آمریکای جنوبی و کشورهای مستقل همسود (که بازارهای مهمی برای محصولات اقتصادی به حساب می آیند) در کنار هزینه های سنگین بازاریابی پرچمدار جدید یا همان G5، از جمله دلایل اصلی بوده اند که سبب گشته اند آنها گزارشی با آمار و ارقام نا امید کننده را منتشر سازند.

تمامی مواردی که در بالا به آنها پرداختیم سبب شده اند تا ال جی موبایل زیانی ۱۶۸ میلیون دلاری را ثبت نماید و این شرایط در حالی رقم می خورد که ال جی الکترونیکس به لطف محصولات موفق واحد لوازم خانگی اش عایدی عملیاتی ۴۲۰ میلیون دلاری داشته است. به این ترتیب، به سادگی می توان دریافت هر چند کره ای ها هنوز در مبحث لوازم خانگی جزو برندهای پیشتاز هستند ولی در عرصه ی تلفن های هوشمند نتوانسته اند فرمول موفقیت را کشف کنند و کماکان از جانب نام های آشنایی مثل اپل، سامسونگ و برخی از عناوین چینی تحت فشار قرار دارند.

البته نباید فراموش کنیم پرچمدار اصلی و جدید شرکتی که از آن سخن می گوییم، یعنی ال جی G5، به تازگی وارد بسیاری از بازارها شده و در صورت موفقیت می تواند در ماه های پیش رو بر گزارش های مالی آتی شرکت سازنده اش اثر گذار واقع گردد.

ال جی هزینه ی کلانی را صرف بازاریابی دستگاه مورد اشاره کرده و امید دارد بتواند از اکو سیستم ابزارهای جانبی که از طریق طراحی ماژولار برای آن پدید آورده نیز سود مناسبی کسب نماید. هر چند در سوی دیگر ماجرا بازار اسمارت فون ها روندی نزولی را طی می کند و به نظر می آید قیمت گذاری محصولات نیز بیش از هر وقت دیگری رقابتی تر خواهد شد؛ دو فاکتوری که می توانند موانعی بزرگ برای بهبود اوضاع کره ای ها باشند.

در پاسخ به این موانع، طی ماه فوریه شاهد آن بودیم که ال جی از تلفن های هوشمند میان رده ای با عنوان سری اکس پرده برداشت، محصولاتی که قیمتی متعادل دارند و برخی از خصیصه های پرچمداران مثل نمایشگرهایی مناسب و یا دوربین های دوگانه با کیفیت را در خود جای داده اند. اخیراً نیز شنیده شده است که نام های تجاری بیشتری برای متنوع تر ساختن محصولات خانواده ی اکس به ثبت رسیده و باید منتظر ماند و دید اتخاذ چنین راهکارهایی در ماه های آینده برای ال جی موثر واقع خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • g
    g | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یه تبریکی هم به مدیر عامل الجی بگیم بابت این همه ضرر والا کاره آسونی نیست

    • میثم
      میثم | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      لایک?

  • میثم
    میثم | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ماشالله به الجی

مطالب پیشنهادی