ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین دستگاه غیر آمازونی مجهز به الکسا به زودی عرضه می شود

آمازون سال گذشته مبلغ 100 میلیون دلار هزینه کرد تا به توسعه دهندگان کمک کند سرویس صوتی الکسا (AVS) را به تکنولوژی های خود اضافه کنند. اولین دستگاه از میان چندین محصول، Triby نام دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

آمازون سال گذشته مبلغ 100 میلیون دلار هزینه کرد تا به توسعه دهندگان کمک کند سرویس صوتی الکسا (AVS) را به تکنولوژی های خود اضافه کنند. اولین دستگاه از میان چندین محصول، Triby نام دارد که یک هاب پرتابل قابل کنترل با صدا است و توسط Invoxia ساخته می شود.

Triby نیز از همان فرمان های صوتی که اکو می پذیرد، پیروی می کند و قابلیت استریم موسیقی و متصل شدن به دیگر دستگاه های هوشمند را دارد. این دستگاه نشان می دهد که دستگاه های غیر آمازونی چگونه می توانند از AVS بهره ببرند.

در حالی که اکو دستگاهی ثابت برای مصارف خانگی است، Triby به باتری مجهز شده تا قابل حمل باشد. به همین سبب، اندکی قیمت بیشتری دارد و برای داشتن آن باید 200 دلار بپردازید. اسپیکرهای بهتر، بدنه جذاب تر و همچنین نمایشگر، مواردی هستند که این محصول جدید را نسبت به اکوی آمازون متفاوت جلوه می دهند.

نمایشگر آن توسط چندین دکمه و صفحه مشبکی احاطه شده که آن را بیشتر شبیه رادیوهای قدیمی کرده است. در نقطه مقابل، اکو یک طراحی کاملا مدرن و متفاوت با سایر محصولات این چنینی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی