ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی احتمالا امسال دو نکسوس جدید برای گوگل می سازد

بالاخره پس از یک ماه شنیدن شایعات ضد و نقیض فراوان، حالا تقریبا مشخص شده که نسل بعدی نکسوس های گوگل، توسط چه کمپانی هایی ساخته می شود. ساعتی پیش برای تان گفتیم که ورژنی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

بالاخره پس از یک ماه شنیدن شایعات ضد و نقیض فراوان، حالا تقریبا مشخص شده که نسل بعدی نکسوس های گوگل، توسط چه کمپانی هایی ساخته می شود. ساعتی پیش برای تان گفتیم که ورژنی ارتقا یافته از نکسوس 6P در گیک بنچ مشاهده شده و علامت تجاری نکسوس 7P نیز توسط هوآوی به ثبت رسیده است.

ابتدا اخبار مربوط به نکسوس های جدید توسط چند وبسایت چینی منتشر شد اما حالا ایوان بلاس مشهور ملقب به evleaks در حساب کاربری توییتر خود از ساخته شدن دو نکسوس جدید با نام های Marlin 1 و Sailfish 1 توسط کمپانی تایوانی HTC خبر داد. همزمان، وبسایت اندروید پلیس که در زمینه لو دادن اخبار اندروید ید طولایی دارد نیز این نام ها را تایید کرد.

بلاس می گوید دو نکسوس جدید توسط اچ تی سی در حال ساخت هستند که در داخل کمپانی با نام های M1 و S1 شناخته می شوند. اندروید پلیس اما این نام ها را کامل می کند و M را مرتبط به Marlin و S را مرتبط با Sailfish می داند.

هر دو منبع، ایوان بلاس و اندروید پلیس پیش از این با متکی بودن به منابعی معتبر، اخبار مهمی را پیش از رسمی شدن لو داده بودند و اغلب نیز همه چیز درست از آب در آمده است. گفته می شود که طی یک قرارداد سه ساله میان گوگل و اچ تی سی، شرکت تایوانی تولید نکسوس ها را به دست گرفته است.

اچ تی سی اولین تلفن این سری یعنی Nexus One را ساخت که تلفن بسیار خوبی بود و چند سال بعد با نکسوس 9 ثابت کرد که توانایی ساخت دستگاه های ضعیف را هم دارد. بنابراین ساخته شدن دو نکسوس توسط اچ تی سی طی سال جاری، می تواند تعیین کننده بسیاری از ابهامات پیرامون توانایی های این شرکت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آخه نکسوس ۹ مگه بد بود ک میگید توانایی ساخت محصولات صعیف رو هم داره؟

مطالب پیشنهادی