ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

صندوق پیامگیر، سیستم تماس مجدد و اشتراک گذاری فایل های زیپ؛ قابلیت های آینده پیام رسان واتس اپ

واتس اپ، اپلیکیشن پیام رسان تحت تملک فیسبوک طی ماه های اخیر تغییرات ریز و درشتی به خود دیده که شاید رمزنگاری شدن مکالمات و پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل های سند مهم ترین آنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

واتس اپ، اپلیکیشن پیام رسان تحت تملک فیسبوک طی ماه های اخیر تغییرات ریز و درشتی به خود دیده که شاید رمزنگاری شدن مکالمات و پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل های سند مهم ترین آنها بوده اند. با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، انتظارات از عملکرد واتس اپ بسیار بالاست و طبیعی است که تیم توسعه دهنده اش به ارتقای قابلیت ها و تجربه کاربری این اپلیکیشن پیام رسان توجه ویژه ای داشته باشد.

در همین راستا، تیم واتس اپ قصد دارد تا سه قابلیت اشتراک گذاری فایل های زیپ، صندوق پیام گیر (Voicemail) و سیستم تماس مجدد (Call-back) را به نسخه های آینده این اپلیکیشن پیام رسان اضافه کند. فراهم شدن اشتراک گذاری فایل های زیپ دو مزیت بزرگ به همراه دارد: یکی اینکه می توان چندین فایل با فرمت های مختلف را در یک بسته جمع آوری کرد و دیگری اینکه با این روش، حجم فایل نهایی به میزان قابل توجهی برای ارسال کاهش می یابد.

اما صندوق پیام گیر دیگر قابلیت جدید واتس اپ خواهد بود که اضافه شدنش در عصر پیام رسانی سریع و ریل تایم اندکی عجیب به نظر می رسد. با این وجود، در صورت اضافه شدن این قابلیت می توانید زمانی که دوستان تان آنلاین نیستند برایشان در صندوق پیام گیر یک پیغام صوتی بگذارید. مورد بعدی، اضافه شدن سیستم تماس مجدد است تا قادر باشید بدون نیاز به باز کردن واتس اپ از طریق نوتیفیکیشن تماس از دست رفته، سریعا با شخص تماس گیرنده تماس بگیرید.

این قابلیت ها به هر دو نسخه iOS و اندروید واتس اپ اضافه خواهند شد، با این حال هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی باید برای دسترسی به آنها منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    امنیت واتساپ خیلی خوبه ولی امکانات تلگرام عالیه مخصوصا نسخه های غیر رسمی مثل مبوگرام

مطالب پیشنهادی