ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هم اکنون بیش از 150 میلیون نفر از اپلیکیشن S Health سامسونگ استفاده می کنند

در بازار نوپای گجت های پوشیدنی، سامسونگ در کنار اپل یکی از موفقیت ترین تولیدکنندگان سال های اخیر بوده است. گجت های پوشیدنی سامسونگ در حال حاضر فروش نسبتا خوبی داشته و جز محصولات موفق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

در بازار نوپای گجت های پوشیدنی، سامسونگ در کنار اپل یکی از موفقیت ترین تولیدکنندگان سال های اخیر بوده است. گجت های پوشیدنی سامسونگ در حال حاضر فروش نسبتا خوبی داشته و جز محصولات موفق این کمپانی به حساب می آیند، و دلیل اصلی این موفقیت به تأکید و تمرکز ویژه سامسونگ بر حوزه سلامت و تناسب اندام باز می گردد.

در همین راستا سامسونگ طی کنفرانسی که هم اکنون برای توسعه دهندگان در حال برگزاریست، آمار و ارقام خیره کننده ای در مورد کاربران محصولاتش در حوزه سلامتی را در اختیار رسانه ها و مردم قرار داده است. ریکی چوی، رئیس بخش دیوایس های سلامتی سامسونگ در این کنفرانس از آمار و ارقام مربوط به گجت های پوشیدنی کمپانی و کاربران آن پرده برداشت و اعلام کرد که در حال حاضر این محصولات در بیش از 130 کشور دنیا مشتری دارند.

با این تعداد کشور تحت پوشش، سامسونگ تخمین می زند که بیش از 150 میلیون کاربر در حال حاضر از محصولات این کمپانی در حوزه سلامت و تندرستی استفاده می نمایند. چوی عقیده دارد که تمرکز بر تولید گجت های سلامتی در کنار ارائه اپلیکیشن ها و سرویس های مرتبط با این موضوع، دلیل رشد روز افزون فروش محصولات سامسونگ در حوزه سلامت و تناسب اندام بوده است.

اپلیکیشن S Health موفق ترین محصول سامسونگ در این حوزه بوده که هم اکنون در بیش از 150 میلیون دیوایس ساخته شده توسط این کمپانی نصب شده و استفاده می گردد. چوی عقیده دارد که "ترک عادت ها کار آسانی نیست. با Samsung Health می توان آسان تر به عادت های سالم ادامه داد". با توجه به تمرکز ویژه سامسونگ بر موضوع سلامتی و ارائه محصولاتی در این حوزه به طور مستمر، شکی نیست که کمپانی کره ای در آینده نیز به روند موفقیت آمیز خود در بازار پوشیدنی های هوشمند ادامه خواهد داد.

در همین خصوص چندی پیش تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند Gear Fit 2 منتشر شد که یک جفت ایرفون بی سیم Gear IconX را در کنارش به نمایش می گذاشت. البته  هنوز مشخص نیست که این باندل چه زمانی در بازار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rahim_Mousavi
    Rahim_Mousavi | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی خوبه این S Health رکورد قدم زدنم باهاش ۳۲۴۳۵ قدمه!? ?

  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من خیلی از این اپلیکیشن استفاده می کنم به وسیله همین اپلیکیشن و تنظیم و مصرف کالری و سوخت ساز 10کیلو وزن کم کردم امروز تا الان 10620قدم راه رفتم عالیه

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این ساعت هوشمند زیباترین تولید سامسونگه که ازش خوشم اومد.

مطالب پیشنهادی