ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نسخه iOS اپلیکیشن ریموت کنترلر Android TV را منتشر کرد

اندروید TV همیشه پلتفرم عجیب و غریبی بوده است. با وجود آنکه برای اجرا به سخت افزار خاصی وابسته نیست، اما بازار خوبی هم ندارد و به سختی می توان دستگاه مناسب برای اجرای آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۳

اندروید TV همیشه پلتفرم عجیب و غریبی بوده است. با وجود آنکه برای اجرا به سخت افزار خاصی وابسته نیست، اما بازار خوبی هم ندارد و به سختی می توان دستگاه مناسب برای اجرای آن را پیدا کرد. با این وجود بسیاری از تلویزیون های هوشمند کنونی از اندروید TV بهره می برند و شما هم ممکن است یکی از این تلویزیون ها را در خانه تان داشته باشید.

گوگل با توجه به این موضوع تصمیم گرفته تا ارتباط میان کاربر و اندروید TV را با انتشار یک اپلیکیشن ریموت کنترلر تقویت کند، حتی اگر اسمارت فون شما اندرویدی نباشد. به همین خاطر، ساعاتی پیش نسخه iOS اپلیکیشن ریموت کنترلر اندروید TV را در اپ استور منتشر کرده که مطمئنا از نامش پیداست که چه کاری را انجام می دهد.

درست مثل نسخه اندرویدی، برای استفاده از اپلیکیشن iOS هم باید اسمارت فون و اندروید TV به یک شبکه وای فای یکسان متصل باشند. پس از آن، حالا می توان از طریق پد جهت دار اپ، گزینه تاچ پد یا فرمان صوتی به کنترل تلویزیون پرداخت. اپلیکیشن مورد بحث ضمنا یک دکمه پخش/توقف همیشه در دسترس هم دارد.

از اپلیکیشن Android TV می توانید هم در آیفون و هم در آیپد استفاده کنید، اگرچه استفاده از آیپد به عنوان ریموت کنترلر تلویزیون کار چندان معقولی به نظر نمی رسد. اپلیکیشن مورد بحث هم اکنون در اپ استور قرار گرفته و برای دانلود رایگان است.

Android TV

Android TV

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 9.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی