ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در بروزرسانی جدید Google Photos مدیریت و جستجوی تصاویر آسان تر از همیشه شده است

گوگل امروز با ارائه یک بروزرسانی برای سرویس Photos، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده که کار در محیطش را آسان تر و لذت بخش تر از همیشه می کند. مهم ترین تغییر، اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

گوگل امروز با ارائه یک بروزرسانی برای سرویس Photos، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده که کار در محیطش را آسان تر و لذت بخش تر از همیشه می کند. مهم ترین تغییر، اضافه شدن یک نوار ثابت و دائمی برای جستجو است که بسیار راحت تر از دکمه اکشن شناور قبلی می توان به جستجوی تصاویر با آن پرداخت.

هدف از اعمال این تغییر، تسهیل دسترسی به گزینه جستجو برای کاربران بوده است. حالا می توانید فقط با یک اشاره بر این نوار، آخرین موارد جستجو شده را مشاهده کرده و برای یافتن مردم، نقاط جغرافیایی، ویدئوها، کلاژها و تصاویر گیف نام شان را در این فیلد تایپ نمایید.

در نسخه های قبلی Photos انجام جستجو به این آسانی نبود. باید روی دکمه شناور اشاره می کردید تا فیلد مخصوص این کار نمایان شود و ضمنا باید اسکرول بیشتری برای دسترسی به حالات مختلف جستجو انجام می دادید.

اما به غیر از تغییری که گفتیم، Photos از این پس به شما اجازه می دهد تا به کلیپ هایی که به طور خودکار ساخته موزیک، عکس و ویدئوهای دلخواهتان را اضافه کنید. ضمنا فایل منیجر Photos هم ارتقا یافته و حالا به شما اجازه می دهد تا علاوه بر کپی و جابجا کردن فایل ها، پوشه های جدید بسازید، نامشان را تغییر بدهید و در صورت تمایل آنها را حذف نمایید.

قابلیت های جدید از امروز در نسخه اندروید Photos در دسترس خواهند بود، اما به گفته گوگل کاربران نسخه iOS باید مدت بیشتری برای دسترسی به آنها منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی